בקשה | תרגום אפליקציה
-
היי לכולם יש מישהו שיכול לתרגם אפליקציה?
יש לי אפליקציה לאוזניות וזה באנגלית ואני לא מבין, אשמח אם מישהו שיש לו ידע יתרגם אני אודה לו מאוד!!
זה האפליקציה
https://drive.google.com/file/d/1L_3Lt54v7S****VJOEieXlB1aONx8eXltJPf/view?usp=sharingאשמח לדעת את מי לתייג אם צריך! תודה
@נרוש כתב בבקשה | תרגום אפליקציה:
אשמח לדעת את מי לתייג אם צריך! תודה
@עם-ישראל-חיי
ו @נחמן-פלח
הוא עסוק כרגע אחרי פסח הוא יוכל בעז"ה
-
@נרוש כתב בבקשה | תרגום אפליקציה:
אשמח לדעת את מי לתייג אם צריך! תודה
@עם-ישראל-חיי
ו @נחמן-פלח
הוא עסוק כרגע אחרי פסח הוא יוכל בעז"ה
-
היי לכולם יש מישהו שיכול לתרגם אפליקציה?
יש לי אפליקציה לאוזניות וזה באנגלית ואני לא מבין, אשמח אם מישהו שיש לו ידע יתרגם אני אודה לו מאוד!!
זה האפליקציה
https://drive.google.com/file/d/1L_3Lt54v7S****VJOEieXlB1aONx8eXltJPf/view?usp=sharingאשמח לדעת את מי לתייג אם צריך! תודה
-
-
נ נרוש סימן נושא זה כשאלה ב
-
נ נרוש סימן נושא זה כנפתר ב
-
@נרוש
אוטמטי יותר קל אבל התרגום לא תמיד נכון נגיד כתוב SHARE שזה שיתוף הוא יכתוב לחלוק זה בעיקרון גם נכון אך לא מושלם -
@יוני-10 ניסתי לתרגם אפליקציה כלשהי ובכל מדריך נתקעתי במשהו אחר...
לפי איזה מדריך עשית?
תמיד נתקעתי בתווים שאני מסיר וזה לא עוזר
תודה -
@נרוש כתב בבקשה | תרגום אפליקציה:
@יוני-10 ניסתי לתרגם אפליקציה כלשהי ובכל מדריך נתקעתי במשהו אחר...
לפי איזה מדריך עשית?
תמיד נתקעתי בתווים שאני מסיר וזה לא עוזר
תודהתעשה לפי מדריך 2 ותעדכן את האפליקציה של העורך apk סופר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
