איך עושים חדר ועידה
-
תודה ל @מוטי-מן על העזרה הרבה באישי
תכל'ס כעת נתקעתי. בשלוחה ראשית אין שלוחות מלבד 7 - חדר ועידה ו- 4 -ניהול ועידה
בהקשה על 7 בטלפון מתקבלת הודעה "לא ניתן לבצע פעולה זו"
איפה פספסתי?
@מומחי-IVRתודה רבה!
-
@sh774 אמר באיך עושים חדר ועידה:
conf_bridge_folder_to_play=4
מה שכתב מוטי
שלוחה לועידה ושלוחה לניהול ועידה -
תודה ל @מוטי-מן על העזרה הרבה באישי
תכל'ס כעת נתקעתי. בשלוחה ראשית אין שלוחות מלבד 7 - חדר ועידה ו- 4 -ניהול ועידה
בהקשה על 7 בטלפון מתקבלת הודעה "לא ניתן לבצע פעולה זו"
איפה פספסתי?
@מומחי-IVRתודה רבה!
-
@ישראליק
תעלה תמונה מההגרות תפרט הראשי -
@ישראליק
הגדרת בשלוחה 7 שידור חי
ובשלוחה 97 שלוחת ניהול.
וכל זאת למה?
תגדיר את הניהול בשלוחה עם ספרה אחת!@אהרן-שובקס אמר באיך עושים חדר ועידה:
@ישראליק
הגדרת בשלוחה 7 שידור חי
ובשלוחה 97 שלוחת ניהול.
וכל זאת למה?
תגדיר את הניהול בשלוחה עם ספרה אחת!טנקס...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



