דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. איך עושים חדר ועידה

איך עושים חדר ועידה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר מערכות IVR - ימות המשיח
15 פוסטים 6 כותבים 529 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישראליקי ישראליק

    מעוניין ליצור חדר ועידה בקו שיש בידי
    אין לי מושג מה הפרוצדורה.
    תוכלו לעזור לי?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מוטי מן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @ישראליק

    זה לשלוחת הועידה עצמה.

    type=confbridge
    conf_bridge_type=broadcaster
    conf_bridge_record=yes
    

    לשלוחה לניהול הועידה (כניסה כמנהל)

    type=confbridge
    password=1234
    conf_bridge_type=admin
    conf_bridge_admin_no_ask=yes
    conf_bridge_folder_to_play=4
    conf_bridge_record=yes
    title=ניהול ועידה
    
    

    password=1234 סיסמת כניסה
    conf_bridge_folder_to_play=4 זה מגדיר לאיזה שלוחת שידור חי להתייחס, זה צריך להיות השלוחה שבה הכנסת את הקטע הראשון.

    https://github.com/motiman972 | באין תחבולות ייפול עם, ותשועה ברוב יועץ, אבל ללא עזרת השי"ת אין רוב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ישראליקי ישראליק

      מעוניין ליצור חדר ועידה בקו שיש בידי
      אין לי מושג מה הפרוצדורה.
      תוכלו לעזור לי?

      לומדעסל מנותק
      לומדעסל מנותק
      לומדעס
      מדריכים עימוד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @ישראליק הסדרת??

      2israel.israeli@gmail.com

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לומדעסל לומדעס

        @ישראליק הסדרת??

        א מנותק
        א מנותק
        אצי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @לומדע-ס אמר באיך עושים חדר ועידה:

        @ישראליק הסדרת??

        אם כן תסמן שנפתר!

        אם הצלחתי לעזור וואלה בכיף...
        ואם לא אני ממש מצטער...
        אבל אל תתיאש כנראה מישהו אחר יוכל לעזור לך...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ישראליקי מנותק
          ישראליקי מנותק
          ישראליק
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          תודה ל @מוטי-מן על העזרה הרבה באישי

          תכל'ס כעת נתקעתי. בשלוחה ראשית אין שלוחות מלבד 7 - חדר ועידה ו- 4 -ניהול ועידה

          בהקשה על 7 בטלפון מתקבלת הודעה "לא ניתן לבצע פעולה זו"
          איפה פספסתי?
          @מומחי-IVR

          תודה רבה!

          sh774S אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ישראליקי ישראליק

            תודה ל @מוטי-מן על העזרה הרבה באישי

            תכל'ס כעת נתקעתי. בשלוחה ראשית אין שלוחות מלבד 7 - חדר ועידה ו- 4 -ניהול ועידה

            בהקשה על 7 בטלפון מתקבלת הודעה "לא ניתן לבצע פעולה זו"
            איפה פספסתי?
            @מומחי-IVR

            תודה רבה!

            sh774S מנותק
            sh774S מנותק
            sh774
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @ישראליק
            איזה הגדרות הגדרת

            אשמח לעזור בצאט
            או במייל 0@sh774.cf

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישראליקי מנותק
              ישראליקי מנותק
              ישראליק
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראליק
              #8

              @sh774
              אלו

              sh774S תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ישראליקי ישראליק

                @sh774
                אלו

                sh774S מנותק
                sh774S מנותק
                sh774
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @ישראליק
                אתה הגדרת בשלוחה 4 ככה

                
                conf_bridge_folder_to_play=4
                

                אשמח לעזור בצאט
                או במייל 0@sh774.cf

                ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • sh774S sh774

                  @ישראליק
                  אתה הגדרת בשלוחה 4 ככה

                  
                  conf_bridge_folder_to_play=4
                  
                  ישראליקי מנותק
                  ישראליקי מנותק
                  ישראליק
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @sh774 אמר באיך עושים חדר ועידה:

                  conf_bridge_folder_to_play=4

                  מה שכתב מוטי
                  שלוחה לועידה ושלוחה לניהול ועידה

                  sh774S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישראליקי ישראליק

                    @sh774 אמר באיך עושים חדר ועידה:

                    conf_bridge_folder_to_play=4

                    מה שכתב מוטי
                    שלוחה לועידה ושלוחה לניהול ועידה

                    sh774S מנותק
                    sh774S מנותק
                    sh774
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @ישראליק
                    כן אבל אתה צריך להגדיר בניהול שיפעיל את הועידה בשלוחה של הועידה

                    אשמח לעזור בצאט
                    או במייל 0@sh774.cf

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ישראליקי ישראליק

                      תודה ל @מוטי-מן על העזרה הרבה באישי

                      תכל'ס כעת נתקעתי. בשלוחה ראשית אין שלוחות מלבד 7 - חדר ועידה ו- 4 -ניהול ועידה

                      בהקשה על 7 בטלפון מתקבלת הודעה "לא ניתן לבצע פעולה זו"
                      איפה פספסתי?
                      @מומחי-IVR

                      תודה רבה!

                      אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקס
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @ישראליק
                      תעלה תמונה מההגרות תפרט הראשי

                      צור קשר: admin@shuvax.com

                      ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                        @ישראליק
                        תעלה תמונה מההגרות תפרט הראשי

                        ישראליקי מנותק
                        ישראליקי מנותק
                        ישראליק
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        תכלית, אני בור גמור בתחום הivr
                        אני כעת תקוע בשאלה איך להפעיל את השידור החי.
                        😨 😇

                        afdfa1a0-2229-486e-8e13-0a3bd0f1279a-image.png

                        ea03bcac-8afd-4aa4-9511-c59065e4dba2-image.png

                        8faddf44-01d9-46eb-b258-0822be655460-image.png

                        אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ישראליקי ישראליק

                          תכלית, אני בור גמור בתחום הivr
                          אני כעת תקוע בשאלה איך להפעיל את השידור החי.
                          😨 😇

                          afdfa1a0-2229-486e-8e13-0a3bd0f1279a-image.png

                          ea03bcac-8afd-4aa4-9511-c59065e4dba2-image.png

                          8faddf44-01d9-46eb-b258-0822be655460-image.png

                          אהרן שובקסא מנותק
                          אהרן שובקסא מנותק
                          אהרן שובקס
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @ישראליק
                          הגדרת בשלוחה 7 שידור חי
                          ובשלוחה 97 שלוחת ניהול.
                          וכל זאת למה?
                          תגדיר את הניהול בשלוחה עם ספרה אחת!

                          צור קשר: admin@shuvax.com

                          ישראליקי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                            @ישראליק
                            הגדרת בשלוחה 7 שידור חי
                            ובשלוחה 97 שלוחת ניהול.
                            וכל זאת למה?
                            תגדיר את הניהול בשלוחה עם ספרה אחת!

                            ישראליקי מנותק
                            ישראליקי מנותק
                            ישראליק
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אהרן-שובקס אמר באיך עושים חדר ועידה:

                            @ישראליק
                            הגדרת בשלוחה 7 שידור חי
                            ובשלוחה 97 שלוחת ניהול.
                            וכל זאת למה?
                            תגדיר את הניהול בשלוחה עם ספרה אחת!

                            טנקס...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר