דיסק און כי מוגן מפני כתיבה
-
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
לי כבר קרה שאיתחול רגיל לא הלך לי
גם דרך diskpart לא הלך ?
@משחזר-מידע לא בדיוק רציתי לערוך ואני מאמין שדרך diskpart היה הולך
-
@יוני ברצונך לאתחל את הכונן ?
לא כתבת שיש לך חומר על זה (היית באמצע משו ?!) ?
-
@יוני ברצונך לאתחל את הכונן ?
לא כתבת שיש לך חומר על זה (היית באמצע משו ?!) ?
@משחזר-מידע האמת שיש אבל לא צריך
-
@משחזר-מידע האמת שיש אבל לא צריך
-
@משחזר-מידע לא,לא מכיר
-
@משחזר-מידע לא,לא מכיר
-
@משחזר-מידע לא,לא מכיר
-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@shloimy להתחיל מה?
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
את פקודות diskpart אתה מכיר ?
לדעת את זה
-
@משחזר-מידע מה זה ניהול דיסקים?
-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@shloimy להתחיל מה?
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
את פקודות diskpart אתה מכיר ?
לדעת את זה
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@shloimy להתחיל מה?
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
את פקודות diskpart אתה מכיר ?
לא
-
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
לא מכיר
תוכל להראות לי צילום מסך של ניהול דיסקים ?
איך אני מגיע לניהול דיסקים? סלח לי על הבורות

-
@משחזר-מידע מה זה ניהול דיסקים?
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
מה זה ניהול דיסקים?
הפעלת הקובץ המצורף פותח את ניהול דיסקים
diskmgmt.bat -
@משחזר-מידע מה זה ניהול דיסקים?
-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
מה זה ניהול דיסקים?
הפעלת הקובץ המצורף פותח את ניהול דיסקים
diskmgmt.bat -
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
מה זה ניהול דיסקים?
הפעלת הקובץ המצורף פותח את ניהול דיסקים
diskmgmt.bat@משחזר-מידע נו מה אתה אומר?
-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
נו מה אתה אומר?
רגע
לאט לאט
לקח לי זמן לכתוב לך את הסקריפטתעתיק את הקבצים המצורפים לתוך C בשורש (לא בתוך תיקיה)
ותפעיל את הקובץ diskpart.bat
הוא כבר יעשה את העבודה
אזהרה למי שירצה להפעיל את הקבצים המצורפים
הסקריפט המצורף הוא hard coded
דהיינו מיועד למצב של @יוני בלבד
מי שינסה להפעיל את זה מבלי לדעת מה הוא עושה
הוא יכול לגרום למחיקת חומר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
