דיסק און כי מוגן מפני כתיבה
-
מישו כאן יכול להסביר את הגדולה של rufus לבור כמוני
עד כמה שאני הקטן יודע
ואם אני לא טועה הפירמוט שrufus מבצע מבוסס על המנגנון של win ( אולי diskpart ?)
אז מה זה משנה ? -
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@yitzikdy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@יוני https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1583179122416-rufus-3.9.exe
אגב יש להם כבר גרסה חדשה
למי יש?
-
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@yitzikdy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@יוני https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1583179122416-rufus-3.9.exe
אגב יש להם כבר גרסה חדשה
למי יש?
-
מישו כאן יכול להסביר את הגדולה של rufus לבור כמוני
עד כמה שאני הקטן יודע
ואם אני לא טועה הפירמוט שrufus מבצע מבוסס על המנגנון של win ( אולי diskpart ?)
אז מה זה משנה ?@משחזר-מידע אם אתה מגדיר את עצמך בור איך נגדיר את עצמינו

לי כבר קרה שאיתחול רגיל לא הלך לי ודרך rufus כן -
@משחזר-מידע אם אתה מגדיר את עצמך בור איך נגדיר את עצמינו

לי כבר קרה שאיתחול רגיל לא הלך לי ודרך rufus כן -
@משחזר-מידע אם אתה מגדיר את עצמך בור איך נגדיר את עצמינו

לי כבר קרה שאיתחול רגיל לא הלך לי ודרך rufus כן@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
לי כבר קרה שאיתחול רגיל לא הלך לי
גם דרך diskpart לא הלך ?
-
@shloimy אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
לי כבר קרה שאיתחול רגיל לא הלך לי
גם דרך diskpart לא הלך ?
@משחזר-מידע לא בדיוק רציתי לערוך ואני מאמין שדרך diskpart היה הולך
-
@יוני ברצונך לאתחל את הכונן ?
לא כתבת שיש לך חומר על זה (היית באמצע משו ?!) ?
-
@יוני ברצונך לאתחל את הכונן ?
לא כתבת שיש לך חומר על זה (היית באמצע משו ?!) ?
@משחזר-מידע האמת שיש אבל לא צריך
-
@משחזר-מידע האמת שיש אבל לא צריך
-
@משחזר-מידע לא,לא מכיר
-
@משחזר-מידע לא,לא מכיר
-
@משחזר-מידע לא,לא מכיר
-
@יוני אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
@shloimy להתחיל מה?
@משחזר-מידע אמר בדיסק און כי מוגן מפני כתיבה:
את פקודות diskpart אתה מכיר ?
לדעת את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
