....................
-
מ מניין התייחס לנושא זה ב
-
@נוכחות אני מנסה כבר הרבה זמן להשתמש בזה ואני לא מצליח..
יש לי מסמך שמחולק ל -2 טורים עם הערות ואני מעוניין שלא יהיה מעבר פסקא בין הערה להערה וכן שהערות יהיו בטור אחד ולא בשתי טורים.
בשימוש במאקרו זה גורם לי לשגיאות מרובות:- נשאר כל מיני סולמיות וכד'
- מוסיף מעברי מקטע ועמוד
- לא ברצף כלומר כל הערה מתחילה בשורה חדשה וגם לא באותו טור
- לפעמים זה נראה שזה מפסיק באמצע ונשאר כל סימונים מוזרים במקום האותיות.
ניסיתי את זה על כמה מסמכים וגם על מסמכים שיצרתי עם טקסט בדיקה..
אשמח למידע האם יש מישהו שזה עובד לו וא"כ מה יכול להיות הבעיה אצלי.
ייש"כ. -
@נוכחות אני מנסה כבר הרבה זמן להשתמש בזה ואני לא מצליח..
יש לי מסמך שמחולק ל -2 טורים עם הערות ואני מעוניין שלא יהיה מעבר פסקא בין הערה להערה וכן שהערות יהיו בטור אחד ולא בשתי טורים.
בשימוש במאקרו זה גורם לי לשגיאות מרובות:- נשאר כל מיני סולמיות וכד'
- מוסיף מעברי מקטע ועמוד
- לא ברצף כלומר כל הערה מתחילה בשורה חדשה וגם לא באותו טור
- לפעמים זה נראה שזה מפסיק באמצע ונשאר כל סימונים מוזרים במקום האותיות.
ניסיתי את זה על כמה מסמכים וגם על מסמכים שיצרתי עם טקסט בדיקה..
אשמח למידע האם יש מישהו שזה עובד לו וא"כ מה יכול להיות הבעיה אצלי.
ייש"כ. -
@נוכחות לא הסתדר גם במסמך סטנדרטי.. מסמך עם 2 טורים הוא לא סטנדרטי?
@דאנציג @pcinfogmach יש לכם אפשרות לעזור לי עם המאקרו הזה?
תודה! -
מ מניין התייחס לנושא זה ב
-
ה האדם החושב התייחס לנושא זה ב
-
ה האדם החושב התייחס לנושא זה ב
-
ע עימוד לכל עמוד התייחס לנושא זה ב
-
ה האדם החושב התייחס לנושא זה ב
-
@יוסף-אומץ יש אותו וורד תורני או תוסף תורני
-
אפשר בבקשה את התוסף לוורד? תודה רבה
-
אפשר בבקשה את התוסף לוורד? תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
