עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן מצאתי כל מיני גרסאות.. אני לא יודע אם הבוטלאודר פתוח או לא...https://romprovider.com/xiaomi-qin-f22-pro-firmware-support/
יש גם כאן משהו
https://xdaforums.com/t/flash-xiaomi-qin-f22-pro-stock-firmware-with-google-play-with-and-without-root.4509111/@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן מצאתי כל מיני גרסאות.. אני לא יודע אם הבוטלאודר פתוח או לא...https://romprovider.com/xiaomi-qin-f22-pro-firmware-support/
יש גם כאן משהו
https://xdaforums.com/t/flash-xiaomi-qin-f22-pro-stock-firmware-with-google-play-with-and-without-root.4509111/וואו
אלוף!
-
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
לא כתוב האמת שזה של pro, זה בסדר?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
לא כתוב האמת שזה של pro, זה בסדר?
@אחיה-כהן וואי לא יודע..
בעיקרון בתמונה זה נראה שזה פרו..
אבל לא נראה שזה יצרוב אם זה לא יהיה תואם.. -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
עולה כסף..

-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
עולה כסף..

-
@שניאור-שמח בסוף הצלחתי להוריד משם משהו, אבל כתוב לי שהסטאקר הוא מספר אחר, זה לא בעיה?

-
@שניאור-שמח בסוף הצלחתי להוריד משם משהו, אבל כתוב לי שהסטאקר הוא מספר אחר, זה לא בעיה?

@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
-
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
ואם אחליף את הסקטר זה בעיה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
ואם אחליף את הסקטר זה בעיה?
@אחיה-כהן כן, כי הרום עצמו לא תואם..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
ואם אחליף את הסקטר זה בעיה?
פוסט זה נמחק! -
@אחיה-כהן כן, כי הרום עצמו לא תואם..
@אחיה-כהן סכאטר ופרלואדר לצריבה עם הגירסה ש @שניאור-שמח שלח לך
-
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום.. -
@אחיה-כהן סכאטר ופרלואדר לצריבה עם הגירסה ש @שניאור-שמח שלח לך
@YOLEVI כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן סכאטר ופרלואדר לצריבה עם הגירסה ש @שניאור-שמח שלח לך
על איזה גירסה שהוא שלח לי אתה מדבר?
-
@YOLEVI כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן סכאטר ופרלואדר לצריבה עם הגירסה ש @שניאור-שמח שלח לך
על איזה גירסה שהוא שלח לי אתה מדבר?
@אחיה-כהן באישי
-
@שניאור-שמח בסוף הצלחתי להוריד משם משהו, אבל כתוב לי שהסטאקר הוא מספר אחר, זה לא בעיה?

-
@אני-אני-אני נכון, שלחתי לו גרסה אחרת בצ'אט..
-
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום..@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
