עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן לשאול אותו
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לשאול אותו
הוא כבר אמר לי שהוא צרב על זה רום מלא עם בוטלאודר נעול
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
השאלה אם זה כמו של @אני-אני-אני שפרסם במדריך..
לא הבנתי
@אחיה-כהן השאלה האם זה אותו רום משבאלי אקספרס ובמדריך..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אולי תנסה אצל @שלום-כהן ?
הוא רוצה על זה 150 שח
@אחיה-כהן ולקנות מכשיר מאלי אקספרס עולה יותר מ150..
ולא בטוח שזה יעזור.. -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לשאול אותו
הוא כבר אמר לי שהוא צרב על זה רום מלא עם בוטלאודר נעול
@אחיה-כהן מעניין ממש איך זה לא הסתדר..
-
@אחיה-כהן נכון
-
@אחיה-כהן מעניין ממש איך זה לא הסתדר..
-
@אחיה-כהן הטלפון
-
@אחיה-כהן מצאתי כל מיני גרסאות.. אני לא יודע אם הבוטלאודר פתוח או לא...https://romprovider.com/xiaomi-qin-f22-pro-firmware-support/
יש גם כאן משהו
https://xdaforums.com/t/flash-xiaomi-qin-f22-pro-stock-firmware-with-google-play-with-and-without-root.4509111/ -
@אחיה-כהן מצאתי כל מיני גרסאות.. אני לא יודע אם הבוטלאודר פתוח או לא...https://romprovider.com/xiaomi-qin-f22-pro-firmware-support/
יש גם כאן משהו
https://xdaforums.com/t/flash-xiaomi-qin-f22-pro-stock-firmware-with-google-play-with-and-without-root.4509111/@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן מצאתי כל מיני גרסאות.. אני לא יודע אם הבוטלאודר פתוח או לא...https://romprovider.com/xiaomi-qin-f22-pro-firmware-support/
יש גם כאן משהו
https://xdaforums.com/t/flash-xiaomi-qin-f22-pro-stock-firmware-with-google-play-with-and-without-root.4509111/וואו
אלוף!
-
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
לא כתוב האמת שזה של pro, זה בסדר?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
לא כתוב האמת שזה של pro, זה בסדר?
@אחיה-כהן וואי לא יודע..
בעיקרון בתמונה זה נראה שזה פרו..
אבל לא נראה שזה יצרוב אם זה לא יהיה תואם.. -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
עולה כסף..

-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבדוק את זה https://realimagess.com/xiaomi-qin-f22-stock-rom-firmware-flash-file/
עולה כסף..

-
@שניאור-שמח בסוף הצלחתי להוריד משם משהו, אבל כתוב לי שהסטאקר הוא מספר אחר, זה לא בעיה?

-
@שניאור-שמח בסוף הצלחתי להוריד משם משהו, אבל כתוב לי שהסטאקר הוא מספר אחר, זה לא בעיה?

@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
-
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
ואם אחליף את הסקטר זה בעיה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כנראה שזה לא למכשיר שלך..
ואם אחליף את הסקטר זה בעיה?
@אחיה-כהן כן, כי הרום עצמו לא תואם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
