באג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח
-
@לומדעס עכשיו הוא בכלל לא מפנה לתוכנה הוא אומר שבשלוחה זו אין השמעות
כמה יחידות יש?
אין יחידות הבנתי שכדי לקבל שיחות במודול SIP אין צורך ביחידות
-
@תודה-לבורא-עולם כן. תקין.
אבל הם רוצים בהמשך להפוך את זה לתשלום ואני לא רוצה להיות תלוי בחייגן שלהם -
@תודה-לבורא-עולם כן. תקין.
אבל הם רוצים בהמשך להפוך את זה לתשלום ואני לא רוצה להיות תלוי בחייגן שלהם -
@תודה-לבורא-עולם כן. תקין.
אבל הם רוצים בהמשך להפוך את זה לתשלום ואני לא רוצה להיות תלוי בחייגן שלהם@AVIVI כתב בבאג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח:
להפוך את זה לתשלום
כבר כותבים את זה כמדומני כמה שנים...
יבוא היום ויגבו על זה כסף אז תתקין תוכנה.. -
@AVIVI כתב בבאג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח:
להפוך את זה לתשלום
כבר כותבים את זה כמדומני כמה שנים...
יבוא היום ויגבו על זה כסף אז תתקין תוכנה..@תודה-לבורא-עולם לך יש תוכנה או דרך הדפדפן?
-
@תודה-לבורא-עולם לך יש תוכנה או דרך הדפדפן?
@AVIVI אני עובד עם טלפון רשת פיזי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות