באג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח
-
פתחתי מערכת SIP בתוכנת MikroSip
הכנסתי בהגדרותtype=sip sip_music_on_hold=שם המוזיקה בהמתנה sip_tfr_redial_if_no_answer=yesוהמערכת מעבירה את השיחה לתוכנה אולם כשאני עונה במחשב המערכת אומרת שיש חוסר בהגדרות ולא עוברת למענה
מה הבעיה?
@שמואל @יוסי-מחשבים @כבוד-הרב -
פתחתי מערכת SIP בתוכנת MikroSip
הכנסתי בהגדרותtype=sip sip_music_on_hold=שם המוזיקה בהמתנה sip_tfr_redial_if_no_answer=yesוהמערכת מעבירה את השיחה לתוכנה אולם כשאני עונה במחשב המערכת אומרת שיש חוסר בהגדרות ולא עוברת למענה
מה הבעיה?
@שמואל @יוסי-מחשבים @כבוד-הרב@AVIVI כתב בבאג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח:
פתחתי מערכת SIP בתוכנת MikroSip
הכנסתי בהגדרותtype=sip sip_music_on_hold=שם המוזיקה בהמתנה sip_tfr_redial_if_no_answer=yesוהמערכת מעבירה את השיחה לתוכנה אולם כשאני עונה במחשב המערכת אומרת שיש חוסר בהגדרות ולא עוברת למענה
מה הבעיה?
@שמואל @יוסי-מחשביםכמה יחידות יש ?
תשים תהגדרות האלה
type=sip sip_ymgr_logger=yes sip_timeout_goto=/9 sip_dial_end_go_to=/9 sip_no_answer_goto=/5 sip_timeout=600 sip_music_on_hold= -
@AVIVI כתב בבאג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח:
פתחתי מערכת SIP בתוכנת MikroSip
הכנסתי בהגדרותtype=sip sip_music_on_hold=שם המוזיקה בהמתנה sip_tfr_redial_if_no_answer=yesוהמערכת מעבירה את השיחה לתוכנה אולם כשאני עונה במחשב המערכת אומרת שיש חוסר בהגדרות ולא עוברת למענה
מה הבעיה?
@שמואל @יוסי-מחשביםכמה יחידות יש ?
תשים תהגדרות האלה
type=sip sip_ymgr_logger=yes sip_timeout_goto=/9 sip_dial_end_go_to=/9 sip_no_answer_goto=/5 sip_timeout=600 sip_music_on_hold= -
@לומדעס עכשיו הוא בכלל לא מפנה לתוכנה הוא אומר שבשלוחה זו אין השמעות
כמה יחידות יש?
אין יחידות הבנתי שכדי לקבל שיחות במודול SIP אין צורך ביחידות
-
@תודה-לבורא-עולם כן. תקין.
אבל הם רוצים בהמשך להפוך את זה לתשלום ואני לא רוצה להיות תלוי בחייגן שלהם -
@תודה-לבורא-עולם כן. תקין.
אבל הם רוצים בהמשך להפוך את זה לתשלום ואני לא רוצה להיות תלוי בחייגן שלהם -
@תודה-לבורא-עולם כן. תקין.
אבל הם רוצים בהמשך להפוך את זה לתשלום ואני לא רוצה להיות תלוי בחייגן שלהם@AVIVI כתב בבאג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח:
להפוך את זה לתשלום
כבר כותבים את זה כמדומני כמה שנים...
יבוא היום ויגבו על זה כסף אז תתקין תוכנה.. -
@AVIVI כתב בבאג | תקלה בקבלת שיחות SIP דרך ימות המשיח:
להפוך את זה לתשלום
כבר כותבים את זה כמדומני כמה שנים...
יבוא היום ויגבו על זה כסף אז תתקין תוכנה..@תודה-לבורא-עולם לך יש תוכנה או דרך הדפדפן?
-
@תודה-לבורא-עולם לך יש תוכנה או דרך הדפדפן?
@AVIVI אני עובד עם טלפון רשת פיזי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות