בקשת מידע | איך אני רואה את האנשי קשר שעל הסים בנוקיה 215
-
הוא מראה רק על הטלפון ואני רוצה את מה שיש בסים ואני לא רוצה להעתיק מישהו יודע איך משנים את ההגדרות
@ידו-בכול כתב בבקשת מידע | איך אני רואה את האנשי קשר שעל הסים בנוקיה 215:
הוא מראה רק על הטלפון ואני רוצה את מה שיש בסים ואני לא רוצה להעתיק מישהו יודע איך משנים את ההגדרות
אי אפשר
-
@ידו-בכול כתב בבקשת מידע | איך אני רואה את האנשי קשר שעל הסים בנוקיה 215:
הוא מראה רק על הטלפון ואני רוצה את מה שיש בסים ואני לא רוצה להעתיק מישהו יודע איך משנים את ההגדרות
אי אפשר
@זונדל-גרנד
כלומר בנוקיה 3310 ונוקיה 215 קיים הבאג הנ"ל (יש להם בערך אותה מערכת הפעלה). -
@זונדל-גרנד
כלומר בנוקיה 3310 ונוקיה 215 קיים הבאג הנ"ל (יש להם בערך אותה מערכת הפעלה).@זנב-לאריות כתב בבקשת מידע | איך אני רואה את האנשי קשר שעל הסים בנוקיה 215:
@זונדל-גרנד
כלומר בנוקיה 3310 ונוקיה 215 קיים הבג הנ"ל (יש להם בערך אותה מערכת הפעלה.בדיוק...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות