בקשה | גירסה כשרה לחלוטין לשיאומי חצי טאצ'
-
@ידו-בכול
תקנה בארץ ב 440 - 500 עם גירסא@אני-אני-אני כתב בבקשה | גירסה כשרה לחלוטין לשיאומי חצי טאצ':
@ידו-בכול
תקנה בארץ ב 440 - 500 עם גירסאיש פה בארץ איפה לקנות עם גירסה כשרה למהדרין אם כן תשלח לי קישור בבקשה או פרטים
-
אני צריך גירסה כשרה לחלוטין של שיואמי חצי טאצ' כלומר חסום להכל כולל התקנות למעט נגן ומצלמה וכן צריך שיעבוד ברמי לוי כשר
אשמח גם בהמלצות כלליות על איכות המכשיר -
@אני-אני-אני כתב בבקשה | גירסה כשרה לחלוטין לשיאומי חצי טאצ':
@ידו-בכול
תקנה בארץ ב 440 - 500 עם גירסאיש פה בארץ איפה לקנות עם גירסה כשרה למהדרין אם כן תשלח לי קישור בבקשה או פרטים
-
אני צריך גירסה כשרה לחלוטין של שיואמי חצי טאצ' כלומר חסום להכל כולל התקנות למעט נגן ומצלמה וכן צריך שיעבוד ברמי לוי כשר
אשמח גם בהמלצות כלליות על איכות המכשיר -
אני צריך גירסה כשרה לחלוטין של שיואמי חצי טאצ' כלומר חסום להכל כולל התקנות למעט נגן ומצלמה וכן צריך שיעבוד ברמי לוי כשר
אשמח גם בהמלצות כלליות על איכות המכשיר -
-
@יחיאל-האלוף 32 ברור לא?
-
אני צריך גירסה כשרה לחלוטין של שיואמי חצי טאצ' כלומר חסום להכל כולל התקנות למעט נגן ומצלמה וכן צריך שיעבוד ברמי לוי כשר
אשמח גם בהמלצות כלליות על איכות המכשיר -
@אלי-30
לא הבנת אותי.
אתה לא צריך לעשות שום מדריך!
תביא לאיש את המכשיר ותקבל אותו עם גרסה כשרה.
כל העבודה עליו -
@אזולאי כתב בבקשה | גירסה כשרה לחלוטין לשיאומי חצי טאצ':
@אלי-30
לא הבנת אותי.
אתה לא צריך לעשות שום מדריך!
תביא לאיש את המכשיר ותקבל אותו עם גרסה כשרה.
כל העבודה עליואיזה איש?
-
@אלי-30
לא הבנת אותי.
אתה לא צריך לעשות שום מדריך!
תביא לאיש את המכשיר ותקבל אותו עם גרסה כשרה.
כל העבודה עליו -
@danidani כתב בבקשה | גירסה כשרה לחלוטין לשיאומי חצי טאצ':
@ידו-בכול יש חנות בבני ברק ב 430 שקל 0527199199
מה שם החנות?
וכתובתה? -
@danidani כתב בבקשה | גירסה כשרה לחלוטין לשיאומי חצי טאצ':
@ידו-בכול יש חנות בבני ברק ב 430 שקל 0527199199
מה שם החנות?
וכתובתה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
