בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@אני-אני-אני כן זה סבבה אבל זה אינטרנט מהפלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
@mendigl10
כמה זה אוחז כבר? -
@שניאור-שמח
מה אני יעשה יצאתי מהבית@mendigl10 אתה צריך להבין שנהרס לך הפון ולהשאר בבית!
-
@mendigl10
כמה זה אוחז כבר?@אני-אני-אני ג'יגה
-
@אני-אני-אני ג'יגה
@mendigl10
בשעתיים רק גיגה?
אז זה ממש לא על עשר איפה אתה גר? -
@mendigl10
בשעתיים רק גיגה?
אז זה ממש לא על עשר איפה אתה גר?@אני-אני-אני מה הכוונה עשר?
ומזה משנה איפה הוא גר? -
@mendigl10
בשעתיים רק גיגה?
אז זה ממש לא על עשר איפה אתה גר?@אני-אני-אני אמרתי לך אני מחובר על פלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
-
@אני-אני-אני אמרתי לך אני מחובר על פלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
@אני-אני-אני אבל ביקשתי מחבר שיוריד לי זה אמור להיגמר עוד כמה דקות בתקווה שESET לא יחסום את זה
-
@אני-אני-אני אבל ביקשתי מחבר שיוריד לי זה אמור להיגמר עוד כמה דקות בתקווה שESET לא יחסום את זה
@mendigl10
התקדם משהו? -
@mendigl10
התקדם משהו?@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
-
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
מההה
שעות אני עובד על זהההה -
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
מההה
שעות אני עובד על זהההה@שניאור-שמח סורי
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
מההה
שעות אני עובד על זהההה@שניאור-שמח תאמין לי שאני יותר מבואס ממך
-
@שניאור-שמח תאמין לי שאני יותר מבואס ממך
@mendigl10
רוצה השתלטות מרחוק? -
@mendigl10
רוצה השתלטות מרחוק?@אני-אני-אני אני אנסה קודם לצרוב שוב אולי בטעות פעם קודמת זה היה רק על הורדה אם לא יעבוד אז ננסה שתשתלט מרחוק
-
@mendigl10
רוצה השתלטות מרחוק?@אני-אני-אני בעצם עדיף שתשתלט מרחוק עכשיו אם אתה יכול, תגיד לי מה לעשות
-
@אני-אני-אני בעצם עדיף שתשתלט מרחוק עכשיו אם אתה יכול, תגיד לי מה לעשות
@mendigl10
יש לך טיים וויאר? -
@mendigl10
יש לך טיים וויאר?@אני-אני-אני לא. דקה אני יוריד
-
@mendigl10
יש לך טיים וויאר?@אני-אני-אני אוקיי הורדתי מה הלאה?
-
@אני-אני-אני לא. דקה אני יוריד
@mendigl10
תוריד את זה ותן לי מזהה וסיסמא
https://150.co.il/downloads/TeamViewerQS15.exe -
@mendigl10
תוריד את זה ותן לי מזהה וסיסמא
https://150.co.il/downloads/TeamViewerQS15.exe
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות