בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח כמה זהשוקל
@mendigl10 נוו?
פתאום עכשיו אתה הולך?? -
@mendigl10 נוו?
פתאום עכשיו אתה הולך??@שניאור-שמח
מה אני יעשה יצאתי מהבית -
@שניאור-שמח
מה אני יעשה יצאתי מהבית@שניאור-שמח אני ינסה עוד מעט, תודה רבה
-
פוסט זה נמחק!
@שניאור-שמח וואי ייקח לזה נצח לרדת
-
@שניאור-שמח וואי ייקח לזה נצח לרדת
@mendigl10
מה המהירות הורדה שלך? -
@mendigl10
מה המהירות הורדה שלך?@אני-אני-אני סביבות העשר
-
@אני-אני-אני סביבות העשר
@mendigl10
הא זה סבבה דווקא -
@mendigl10
הא זה סבבה דווקא@אני-אני-אני כן זה סבבה אבל זה אינטרנט מהפלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
-
@אני-אני-אני כן זה סבבה אבל זה אינטרנט מהפלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
@mendigl10
כמה זה אוחז כבר? -
@שניאור-שמח
מה אני יעשה יצאתי מהבית@mendigl10 אתה צריך להבין שנהרס לך הפון ולהשאר בבית!
-
@mendigl10
כמה זה אוחז כבר?@אני-אני-אני ג'יגה
-
@אני-אני-אני ג'יגה
@mendigl10
בשעתיים רק גיגה?
אז זה ממש לא על עשר איפה אתה גר? -
@mendigl10
בשעתיים רק גיגה?
אז זה ממש לא על עשר איפה אתה גר?@אני-אני-אני מה הכוונה עשר?
ומזה משנה איפה הוא גר? -
@mendigl10
בשעתיים רק גיגה?
אז זה ממש לא על עשר איפה אתה גר?@אני-אני-אני אמרתי לך אני מחובר על פלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
-
@אני-אני-אני אמרתי לך אני מחובר על פלאפון אז המהירות משתנה כל הזמן
@אני-אני-אני אבל ביקשתי מחבר שיוריד לי זה אמור להיגמר עוד כמה דקות בתקווה שESET לא יחסום את זה
-
@אני-אני-אני אבל ביקשתי מחבר שיוריד לי זה אמור להיגמר עוד כמה דקות בתקווה שESET לא יחסום את זה
@mendigl10
התקדם משהו? -
@mendigl10
התקדם משהו?@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
-
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
מההה
שעות אני עובד על זהההה -
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
מההה
שעות אני עובד על זהההה@שניאור-שמח סורי
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני סיים לפני דקה עדיין על מסך שחור
מההה
שעות אני עובד על זהההה@שניאור-שמח תאמין לי שאני יותר מבואס ממך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות