טיפים וקודים שיש בפלאפונים
-
כל מי שיש לו סים של חברת גולן
הם התחילו לאחרונה בשירות חדש
שכל אחד יכול לראות בדיוק כמה דקות נשאר לו לחודש הקרוב
וזאת על ידי לחיצה על המקשים 613#* ואחרי זה לבצע התקשרות
אחרי כמה שניות מופיע על הצג כמה דקות ניצלת החודש וכמה נשאר לך -
@א-מ-ל אמר בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
קוד שנותן הרבה אפשריות למכשיר MTK1 זה *#888#

איזה אפשרוית???
-
@א-מ-ל אמר בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
קוד שנותן הרבה אפשריות למכשיר MTK1 זה *#888#

איזה אפשרוית???
-
@נחמ למשל לעשות הקלטת שיחות בלי שיראו את זה על המסך
או אפילו לשמוע רדיו במקרים מסוימים
וכן אפשר דרך שם לראות תמונות
וכו וכו -
@נחמ למשל לעשות הקלטת שיחות בלי שיראו את זה על המסך
או אפילו לשמוע רדיו במקרים מסוימים
וכן אפשר דרך שם לראות תמונות
וכו וכו -
עוד קודים נוספים שלא הצלחתי להקליד נכון דרך האתר אז העליתי כתמונה

![Screenshot_2020-11-24-15-31-21-1[1].png]( -
באשכול זה נעזור אחד לשני על ידי שכל אחד יכניס את המידע שיש לו על קודים לפלאפונים העוזרים בחיי היומיום
-
באשכול זה נעזור אחד לשני על ידי שכל אחד יכניס את המידע שיש לו על קודים לפלאפונים העוזרים בחיי היומיום
-
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
בירור דקות ברמי לוי 0556603020
עד שהוא אומר כמה דק' נשאר נגמרה לי החבילה...

@הטוניסאי כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
בירור דקות ברמי לוי 0556603020
עד שהוא אומר כמה דק' נשאר נגמרה לי החבילה...:joy

תמחק את האותיות באנגלית
-
@הטוניסאי כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
בירור דקות ברמי לוי 0556603020
עד שהוא אומר כמה דק' נשאר נגמרה לי החבילה...:joy

תמחק את האותיות באנגלית
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
@הטוניסאי כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
בירור דקות ברמי לוי 0556603020
עד שהוא אומר כמה דק' נשאר נגמרה לי החבילה...:joy

תמחק את האותיות באנגלית
תיקנתי
-
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
בירור דקות ברמי לוי 0556603020
עד שהוא אומר כמה דק' נשאר נגמרה לי החבילה...

-
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
@הטוניסאי סתם שאלה איך אתה מסתדר עם כזה קצת דקות?
(אין לי מספיק מוניטין)
התכוונתי שלוקח לו הרבה זמן... הייתי מעדיף שיאמר "יתרתך x דקות" -
@121244 כתב בטיפים וקודים שיש בפלאפונים:
@הטוניסאי סתם שאלה איך אתה מסתדר עם כזה קצת דקות?
(אין לי מספיק מוניטין)
התכוונתי שלוקח לו הרבה זמן... הייתי מעדיף שיאמר "יתרתך x דקות" -
@איש-אחד-7 נראה לי 119*
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
