דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. לינוקס - Linux
  4. עזרה הדדית - לינוקס
  5. איך מוחקים לינוקס אובנטו

איך מוחקים לינוקס אובנטו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - לינוקס
14 פוסטים 5 כותבים 1.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי מחשביםי מנותק
    יוסי מחשביםי מנותק
    יוסי מחשבים
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    נראה לי שלא התקנת את אובונטו אלא רק השתמש בגירסת הלייב כפי שחשדתי בהתחלה.
    זיכרון בשימוש: 68GB אם נוריד 50GB לאובונטו קיבלנו 18 GB לווינדוס+תוכנות...

    chvC יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

      נראה לי שלא התקנת את אובונטו אלא רק השתמש בגירסת הלייב כפי שחשדתי בהתחלה.
      זיכרון בשימוש: 68GB אם נוריד 50GB לאובונטו קיבלנו 18 GB לווינדוס+תוכנות...

      chvC מנותק
      chvC מנותק
      chv
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @יוסי-מחשבים שרלוק

      בלוג

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

        נראה לי שלא התקנת את אובונטו אלא רק השתמש בגירסת הלייב כפי שחשדתי בהתחלה.
        זיכרון בשימוש: 68GB אם נוריד 50GB לאובונטו קיבלנו 18 GB לווינדוס+תוכנות...

        יהודה 12י מנותק
        יהודה 12י מנותק
        יהודה 12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה 12
        #7

        @יוסי-מחשבים לא חייב להיות, המערכת הוירטואלית מגבילה את המקום ל-50 GB אבל יש אפשרות למחיצה דינאמית שאם המערכת הוירטואלית שוקלת 5 ג"ב אז זה תופס במחשב רק 5

        נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

        יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודה 12י יהודה 12

          @יוסי-מחשבים לא חייב להיות, המערכת הוירטואלית מגבילה את המקום ל-50 GB אבל יש אפשרות למחיצה דינאמית שאם המערכת הוירטואלית שוקלת 5 ג"ב אז זה תופס במחשב רק 5

          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשבים
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
          #8

          @יהודה-12 אמר באיך מוחקים לינוקס אובנטו:

          @יוסי-מחשבים לא חייב להיות, המערכת הוירטואלית מגבילה את המקום ל-50 GB אבל יש אפשרות למחיצה דינאמית שאם המערכת הוירטואלית שוקלת 5 ג"ב אז זה תופס במחשב רק 5

          אתה צודק, אבל הוא לא מדבר על מכונה וירטואלית.
          https://mitmachim.top/post/66896

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • E e1988

            הורדתי והתקנתי והוא קיים במקביל לווינדוס שיש לי במחשב נייד ואני רוצה למחוק את הלינוקס עקב זה שאין לי בו אינטרנט שאין לי דרייברים או משהוא כזה

            1 מנותק
            1 מנותק
            13115 5864
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 13115 5864
            #9

            @e1988
            רק תדע שאם תמחק את הלינוקס
            תצטרך לתקן את האתחול - BOOT,
            כי כרגע הוא ע''י הלינוקס [ששואל אותך מה תבחר
            לינוקס או בסוף הרשימה וינדוס,]
            ואם תמחוק תצטרך לתקן את האתחול ,
            אפשרי ע''י דיסק טכנאים כנראה,
            בכל אופן בגוגל יש הרבה הדרכה לכך ,
            וזה חתיכת עבודה.....
            לא מומלץ מחוויה אישית.

            יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 1 13115 5864

              @e1988
              רק תדע שאם תמחק את הלינוקס
              תצטרך לתקן את האתחול - BOOT,
              כי כרגע הוא ע''י הלינוקס [ששואל אותך מה תבחר
              לינוקס או בסוף הרשימה וינדוס,]
              ואם תמחוק תצטרך לתקן את האתחול ,
              אפשרי ע''י דיסק טכנאים כנראה,
              בכל אופן בגוגל יש הרבה הדרכה לכך ,
              וזה חתיכת עבודה.....
              לא מומלץ מחוויה אישית.

              יוסי מחשביםי מנותק
              יוסי מחשביםי מנותק
              יוסי מחשבים
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @13115-5864 אמר באיך מוחקים לינוקס אובנטו:

              @e1988

              בכל אופן בגוגל יש הרבה הדרכה לכך ,
              וזה חתיכת עבודה.....
              לא מומלץ מחוויה אישית.

              הנה הדרכה קצרה:
              בביוס משתמשים בתוכנת EasyBCD למחיקת רשומת אובונטו מהאתחול
              ל-UEFI:
              נותנים למחיצת EFI (בנפח 100 מ"ב) אות כונן ע"י תוכנה לניהול מחיצות
              נכנסים לשורת הפקודה ורושמים כך:

              X:
              cd EFI
              rmdir /S ubuntu
              

              במקום X רושמים את אות הכונן של מחיצת EFI
              לאחר מכן יש להכנס לתוכנת ניהול המחיצות ולהסיר את אות הכונן (None)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 1 מנותק
                1 מנותק
                13115 5864
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 13115 5864
                #11

                @יוסי-מחשבים

                X:
                cd EFI
                rmdir /S ~~ubuntu~~
                

                ומה רושמים בשאר סוגי הלינוקס
                את השם שלהם באנגלית ???

                יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 13115 5864

                  @יוסי-מחשבים

                  X:
                  cd EFI
                  rmdir /S ~~ubuntu~~
                  

                  ומה רושמים בשאר סוגי הלינוקס
                  את השם שלהם באנגלית ???

                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשבים
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @13115-5864 אמר באיך מוחקים לינוקס אובנטו:

                  @יוסי-מחשבים

                  X:
                  cd EFI
                  rmdir /S ~~ubuntu~~
                  

                  ומה רושמים בשאר סוגי הלינוקס
                  את השם שלהם באנגלית ???

                  אחרי השורה:

                  cd EFI
                  

                  רושמים:

                  dir
                  

                  ואז מקבלים את רשימת התיקיות שבכונן, בהם כמובן Windows והמערכת הפעלה הנוספת
                  ולפ"ז ממשיכים בפעולת המחיקה:

                  rmdir /S XXXXX
                  

                  במקום XXXXX רושמים את שהמערכת שמופיע בפקודת dir

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • E מנותק
                    E מנותק
                    e1988
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    את כל המחיקות של הפקודות אני עושה בלינוקס
                    את כל זה אני עושה בלינוקס?
                    ומה זה ווירטואלי ולייב?

                    יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E e1988

                      את כל המחיקות של הפקודות אני עושה בלינוקס
                      את כל זה אני עושה בלינוקס?
                      ומה זה ווירטואלי ולייב?

                      יוסי מחשביםי מנותק
                      יוסי מחשביםי מנותק
                      יוסי מחשבים
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @e1988 אמר באיך מוחקים לינוקס אובנטו:

                      את כל זה אני עושה בלינוקס?
                      ומה זה ווירטואלי ולייב?

                      את המחיקות עושים בשורת הפקודה של ווינדוס
                      ווירטואלי - זה התקנת לינוקס על תוכנה בווינדוס הקרויה מכונה ויקרטואלית לדוג' VirtualBox
                      LIVE - הפעלת לינוקס מתוך דיסק און-קי ללא התקנה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר