באג | נחתכים לי חלונות בפורום
-
וכך זה נראה

זה קורה לי בעוד חלונות
מה עושים?
אם אני בוחר באפשרות 'כיווץ' זה לא חותך -
וכך זה נראה

זה קורה לי בעוד חלונות
מה עושים?
אם אני בוחר באפשרות 'כיווץ' זה לא חותך -
@דודי-ענהאל
קונטרול-מינוס, או
.@dfhzrhree הייתי צריך להקטין המון כדי שאוכל תראות את המשפט - תגובה כנושא- והכל נהיה לי קטן נורא, אני חושב שזה באג קטן שיכולים לסדר עורכי האתר
בכל אופן שכייח כי זה כן עזר לי היה לי גדול מידי.. -
@dfhzrhree הייתי צריך להקטין המון כדי שאוכל תראות את המשפט - תגובה כנושא- והכל נהיה לי קטן נורא, אני חושב שזה באג קטן שיכולים לסדר עורכי האתר
בכל אופן שכייח כי זה כן עזר לי היה לי גדול מידי.. -
@דודי-ענהאל
איזה גודל מסך יש לך?
כמה זה עכשיו באחוזים?@dfhzrhree זה היה על 110 והורדתי ל90
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות