שאלה | רוט לאנדרואיד 8.1 ושליטה בוויפיי
-
היי, עד עכשיו הנגנים שלי היו אנדרואיד 5 או 6 כך שהשליטה על הוויפי היתה קלה לעשות קינג רוט להוריד מה שצריך ואז ETC/WIFI ומוחק. כרגע יש לי אנדרואיד 8.1 ואני לא יודע איך לעשות רוט. יש את המדריך הזה אבל הפחידו שם שהוא לא טוב.. אם יש למישהו מדריך שאני אוכל לסמוך עליו במאה אחוז. וכמו''כ ראיתי שאין שם תיקיית ETC/WIFI א''כ איך השליטה באנדרואיד 8.1 בוויפי.
-
היי, עד עכשיו הנגנים שלי היו אנדרואיד 5 או 6 כך שהשליטה על הוויפי היתה קלה לעשות קינג רוט להוריד מה שצריך ואז ETC/WIFI ומוחק. כרגע יש לי אנדרואיד 8.1 ואני לא יודע איך לעשות רוט. יש את המדריך הזה אבל הפחידו שם שהוא לא טוב.. אם יש למישהו מדריך שאני אוכל לסמוך עליו במאה אחוז. וכמו''כ ראיתי שאין שם תיקיית ETC/WIFI א''כ איך השליטה באנדרואיד 8.1 בוויפי.
-
היי, עד עכשיו הנגנים שלי היו אנדרואיד 5 או 6 כך שהשליטה על הוויפי היתה קלה לעשות קינג רוט להוריד מה שצריך ואז ETC/WIFI ומוחק. כרגע יש לי אנדרואיד 8.1 ואני לא יודע איך לעשות רוט. יש את המדריך הזה אבל הפחידו שם שהוא לא טוב.. אם יש למישהו מדריך שאני אוכל לסמוך עליו במאה אחוז. וכמו''כ ראיתי שאין שם תיקיית ETC/WIFI א''כ איך השליטה באנדרואיד 8.1 בוויפי.
-
-
@yosef368 אם תבצע מדוייק את המדריך לא אמור להיות בעיה, בכל אופן אם אתה חושש לבעיות תגבה את המחיצות שלך לפני ביצוע רוט, תוכל לעשות זאת עם המדריך הזה או עם המדריך הזה
-
היי, עד עכשיו הנגנים שלי היו אנדרואיד 5 או 6 כך שהשליטה על הוויפי היתה קלה לעשות קינג רוט להוריד מה שצריך ואז ETC/WIFI ומוחק. כרגע יש לי אנדרואיד 8.1 ואני לא יודע איך לעשות רוט. יש את המדריך הזה אבל הפחידו שם שהוא לא טוב.. אם יש למישהו מדריך שאני אוכל לסמוך עליו במאה אחוז. וכמו''כ ראיתי שאין שם תיקיית ETC/WIFI א''כ איך השליטה באנדרואיד 8.1 בוויפי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)