שאלה | רוט לאנדרואיד 8.1 ושליטה בוויפיי
-
@ביישן כתב בשאלה | רוט לאנדרואיד 8.1 ושליטה בוויפיי:
תשאל את @Harwona הוא אלוף העולם בזה!!!!
כן הוא באמת עודד אותי לנסות בעצמי אני ממש מקווה שלא יהיו לי פדיחות
-
@yosef368 אם תבצע מדוייק את המדריך לא אמור להיות בעיה, בכל אופן אם אתה חושש לבעיות תגבה את המחיצות שלך לפני ביצוע רוט, תוכל לעשות זאת עם המדריך הזה או עם המדריך הזה
-
@yosef368 אל תעשה בערך, תעשה מדוייק, אם נתקעת או שאתה מסתפק תמיד תוכל לשאול... כדאי לשאול לפני שעושים משהו ולא אחרי.
-
@Harwona סליחה על הבורות, אבל גיבוי מחיצות הכונה שאם הלך הנגן אפשר לצרוב את הגירסה מחדש? ואם לא יש דבר כזה להוציא את הגירסה מהנגן שיהיה לי לגיבוי (וכבר קרה לי פעם אחת שנדפק לי הנגן)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)