בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@Harwona ואם תתחבר מרחוק?
-
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
@Harwona כן
-
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
מה הכוונה "אפשר..." אתה יכול להתחבר מרחוק?
-
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
מה הכוונה "אפשר..." אתה יכול להתחבר מרחוק?
@שניאור-שמח תתקין את האפליקציה הזו
-
@שניאור-שמח תתקין את האפליקציה הזו
@Harwona התקנתי
1879537643 -
@Harwona התקנתי
1879537643 -
@שניאור-שמח תתקין את האפליקציה הזו
@Harwona זה אתה התחברת?
-
@Harwona זה אתה התחברת?
-
@Harwona זה לא עבד לי גם..
-
@שניאור-שמח כמובן. הבעיה שאני לא יכול לנווט בכלל
@Harwona תגיד לי לאן ללכת אני ילך..
-
@Harwona זה לא עבד לי גם..
-
@שניאור-שמח אהממ אז כנראה שגם שליטהה מרחוק לא ממש אפשרית אם אין לי איך לנווט. איפה אתה גר?
@Harwona באלעד
-
@שניאור-שמח אהממ אז כנראה שגם שליטהה מרחוק לא ממש אפשרית אם אין לי איך לנווט. איפה אתה גר?
@Harwona מה אתה לא רואה את הטלפון שלי?
-
@Harwona מה אתה לא רואה את הטלפון שלי?
-
@שניאור-שמח רואה כן. אבל לא יכול לפתוח או לסגור כלום. החזרה אחורה זה רק דרך המקשים כרגע. יש לך מייל?
@Harwona כן
-
@Harwona כן
-
@שניאור-שמח נדבר שם. כמה דקות
@Harwona בסדר
יש לך את המייל שלי? -
@Harwona בסדר
יש לך את המייל שלי? -
@שניאור-שמח בפרופיל שלך יש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
