בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@Harwona
המדריך הזה עובד רק לf21 פרו או גם f22 פרו? -
@Harwona
המדריך הזה עובד רק לf21 פרו או גם f22 פרו?@שניאור-שמח עד לרגע זה לא קיבלתי תגובה ממישהו שניסה את המדריך על F22 Pro אם אתה מעוניין לנסות ולעדכן אותי זה בהחלט יהיה טוב, אבל איני לוקח אחריות אם יקרה נזק כלשהו (מסברא, גם אם לא יעבוד, לא אמור לקרות נזק שהטלפון לא יעלה, אבל מכיוון שלא ניסיתי אז אני לא רוצה לקחת אחריות)
-
@שניאור-שמח עד לרגע זה לא קיבלתי תגובה ממישהו שניסה את המדריך על F22 Pro אם אתה מעוניין לנסות ולעדכן אותי זה בהחלט יהיה טוב, אבל איני לוקח אחריות אם יקרה נזק כלשהו (מסברא, גם אם לא יעבוד, לא אמור לקרות נזק שהטלפון לא יעלה, אבל מכיוון שלא ניסיתי אז אני לא רוצה לקחת אחריות)
@Harwona נסיתי וזה לא מראה לי בהגדרות..
אתה יודע אם אפשר לסדר את זה? -
@Harwona נסיתי וזה לא מראה לי בהגדרות..
אתה יודע אם אפשר לסדר את זה? -
@שניאור-שמח אם היה בידי את המכשיר הזה הייתי יושב עליו ומסביר בפירוט איך לבצע זאת (לכאורה זה קיים, אנדרואיד 12...) אבל מכיוון שיש לי רק F21 PRO אז איני יכול לבדוק מה הבעיה...
@Harwona ואם תתחבר מרחוק?
-
@Harwona ואם תתחבר מרחוק?
-
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
@Harwona כן
-
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
מה הכוונה "אפשר..." אתה יכול להתחבר מרחוק?
-
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח לטלפון? אפשר...
מה הכוונה "אפשר..." אתה יכול להתחבר מרחוק?
@שניאור-שמח תתקין את האפליקציה הזו
-
@שניאור-שמח תתקין את האפליקציה הזו
@Harwona התקנתי
1879537643 -
@Harwona התקנתי
1879537643 -
@שניאור-שמח תתקין את האפליקציה הזו
@Harwona זה אתה התחברת?
-
@Harwona זה אתה התחברת?
-
@Harwona זה לא עבד לי גם..
-
@שניאור-שמח כמובן. הבעיה שאני לא יכול לנווט בכלל
@Harwona תגיד לי לאן ללכת אני ילך..
-
@Harwona זה לא עבד לי גם..
-
@שניאור-שמח אהממ אז כנראה שגם שליטהה מרחוק לא ממש אפשרית אם אין לי איך לנווט. איפה אתה גר?
@Harwona באלעד
-
@שניאור-שמח אהממ אז כנראה שגם שליטהה מרחוק לא ממש אפשרית אם אין לי איך לנווט. איפה אתה גר?
@Harwona מה אתה לא רואה את הטלפון שלי?
-
@Harwona מה אתה לא רואה את הטלפון שלי?
-
@שניאור-שמח רואה כן. אבל לא יכול לפתוח או לסגור כלום. החזרה אחורה זה רק דרך המקשים כרגע. יש לך מייל?
@Harwona כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות