שאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?
-
@שניאור-שמח
לצערי אינני יודע נאלץ לחכות ל @Harwona או @חכם-ישראל
יש לך אולי עוד f22 ?@אני-אני-אני בסדר
אין לי עוד..
תודה רבה לך! -
@אני-אני-אני בסדר
אין לי עוד..
תודה רבה לך!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@שניאור-שמח ואז זה עשה לי ניפוי באגים למרות שחסום לי המפתחים
-
@Harwona אתה יכול לעזור לי?
-
@Harwona אתה יכול לעזור לי?
-
@שניאור-שמח יש לך בתיקייה שחילצת קובץ בשם. boot_a
@Harwona כן
-
@שניאור-שמח יש לך בתיקייה שחילצת קובץ בשם. boot_a
@Harwona @שניאור-שמח
נראה לי זה vendor boot a -
@Harwona @שניאור-שמח
נראה לי זה vendor boot a@אני-אני-אני הא נכון
-
@Harwona @שניאור-שמח
נראה לי זה vendor boot a@אני-אני-אני יש גם boot_b
-
@אני-אני-אני הא נכון
@שניאור-שמח
תדייק, לפעמים זה חשוב -
@שניאור-שמח
תדייק, לפעמים זה חשוב -
@אני-אני-אני יש גם boot_b
-
@אני-אני-אני תמיד זה חשוב לדייק. כל הבעיה שלו עכשיו זה בגלל שלא דייק...
-
@שניאור-שמח נכון. אני שואל האם יש boot_a? זה מה שצריך לצרוב ותו לא
@Harwona כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח נכון. אני שואל האם יש boot_a? זה מה שצריך לצרוב ותו לא
אין לך אפשרות להשיג את זה?
-
@Harwona כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח נכון. אני שואל האם יש boot_a? זה מה שצריך לצרוב ותו לא
אין לך אפשרות להשיג את זה?
-
@שניאור-שמח יש לי, אין לי אפשרות כרגע...
@Harwona אוף
אבל ממש תודה לך! -
@Harwona אוף
אבל ממש תודה לך!פוסט זה נמחק! -
@שניאור-שמח יש לי, אין לי אפשרות כרגע...
@Harwona כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח יש לי, אין לי אפשרות כרגע...
עכשיו אתה יכול?
-
פוסט זה נמחק!
-
@Harwona כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח יש לי, אין לי אפשרות כרגע...
עכשיו אתה יכול?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

