שאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?
-
@שניאור-שמח
זה קובץ בתוך הרום המלא בטלפון נסה לחפש בגוגל
"f22 pro full firmware"
אל תעשה משהו לפני שתתייעץ@אני-אני-אני כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח
זה קובץ בתוך הרום המלא בטלפון נסה לחפש בגוגל
"f22 pro full firmware"
אל תעשה משהו לפני שתתייעץלא הבנתי מה בדיוק צריך להוריד אתה יכול להיכנס לקישור ולהגיד לי?
-
@אני-אני-אני כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח
זה קובץ בתוך הרום המלא בטלפון נסה לחפש בגוגל
"f22 pro full firmware"
אל תעשה משהו לפני שתתייעץלא הבנתי מה בדיוק צריך להוריד אתה יכול להיכנס לקישור ולהגיד לי?
@שניאור-שמח
בודק -
@אני-אני-אני כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח
זה קובץ בתוך הרום המלא בטלפון נסה לחפש בגוגל
"f22 pro full firmware"
אל תעשה משהו לפני שתתייעץלא הבנתי מה בדיוק צריך להוריד אתה יכול להיכנס לקישור ולהגיד לי?
@שניאור-שמח
תוריד את הקובץ הזה ותעלה צילו"מ אחרי זה
https://drive.google.com/u/0/uc?id=1gQE6MboV2jjI822cI2xdhlkxF-IvZawg&export=download -
@שניאור-שמח
תוריד את הקובץ הזה ותעלה צילו"מ אחרי זה
https://drive.google.com/u/0/uc?id=1gQE6MboV2jjI822cI2xdhlkxF-IvZawg&export=download@אני-אני-אני הורדתי מה עכשיו?
-
@אני-אני-אני הורדתי מה עכשיו?
@שניאור-שמח
תעלה צילום של הקבצים -
@שניאור-שמח
תעלה צילום של הקבצים -
@שניאור-שמח
תעלה צילום של הקבצים@אני-אני-אני מה לעשות?
-
@אני-אני-אני מה לעשות?
@שניאור-שמח
שניה אני מוריד בעצמי אני לא מצליח להבין כ"כ, כמו שכתבתי@אני-אני-אני כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
אני לא מבין יותר מידי
-
@שניאור-שמח
שניה אני מוריד בעצמי אני לא מצליח להבין כ"כ, כמו שכתבתי@אני-אני-אני כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
אני לא מבין יותר מידי
@אני-אני-אני בסדר תודה
-
@אני-אני-אני בסדר תודה
@שניאור-שמח
לצערי אינני יודע נאלץ לחכות ל @Harwona או @חכם-ישראל
יש לך אולי עוד f22 ? -
@שניאור-שמח
לצערי אינני יודע נאלץ לחכות ל @Harwona או @חכם-ישראל
יש לך אולי עוד f22 ?@אני-אני-אני בסדר
אין לי עוד..
תודה רבה לך! -
@אני-אני-אני בסדר
אין לי עוד..
תודה רבה לך!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@שניאור-שמח ואז זה עשה לי ניפוי באגים למרות שחסום לי המפתחים
-
@Harwona אתה יכול לעזור לי?
-
@Harwona אתה יכול לעזור לי?
-
@שניאור-שמח יש לך בתיקייה שחילצת קובץ בשם. boot_a
@Harwona כן
-
@שניאור-שמח יש לך בתיקייה שחילצת קובץ בשם. boot_a
@Harwona @שניאור-שמח
נראה לי זה vendor boot a -
@Harwona @שניאור-שמח
נראה לי זה vendor boot a@אני-אני-אני הא נכון
-
@Harwona @שניאור-שמח
נראה לי זה vendor boot a@אני-אני-אני יש גם boot_b
-
@אני-אני-אני הא נכון
@שניאור-שמח
תדייק, לפעמים זה חשוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

