בירור | איך עושים רוט לשיאומי F22 PRO?
-
@ביישן תפתח נושא חדש ותסביר מה עשית ומה המצב של הטלפון, ככל שתפרט יותר יש יותר סיכוי שנוכל לעזור לך
@Harwona מה איתי?
-
מה זה אומר?
-
@Harwona מה איתי?
-
@שניאור-שמח זה אומר שאתה לא עם f21 pro אלא עם מכשיר אחר.
@Harwona
יש לי F22 PRO זה לא טוב? -
ב ביישן התייחס לנושא זה ב
-
@Harwona
יש לי F22 PRO זה לא טוב? -
@שניאור-שמח טוב שנזכרת לומר... צריך סקאטר אחר... ואולי גם boot.img אחר.
@Harwona אני ממש מצטער לא ידעתי
-
@שניאור-שמח טוב שנזכרת לומר... צריך סקאטר אחר... ואולי גם boot.img אחר.
-
@שניאור-שמח טוב שנזכרת לומר... צריך סקאטר אחר... ואולי גם boot.img אחר.
@Harwona ויש לך את זה?
-
@Harwona אני ממש מצטער לא ידעתי
-
@Harwona ויש לך את זה?
-
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
@Harwona אתה תוכל לעדכן אותי מתי יהיה לך?
וממש תודה רבה רבה!!!
-
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
boot.img
פתחתי נושא
ואז מה אני עושה? -
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
boot.img
פתחתי נושא
ואז מה אני עושה? -
@שניאור-שמח ברגע שיהיה לך את הנ"ל תתייג אותי ואעזור לך בשמחה.
@Harwona בסדר תודה רבה!
-
@ביישן תפתח נושא חדש ותסביר מה עשית ומה המצב של הטלפון, ככל שתפרט יותר יש יותר סיכוי שנוכל לעזור לך
-
@שניאור-שמח ברגע שיהיה לך את הנ"ל תתייג אותי ואעזור לך בשמחה.
-
@Harwona
תודה רבה!!!!!!!!!
בסוף הסתדרתי ברוך ה'
לחצתי על החור של הסיכה ביחד עם ווליום למעלה והדלקה ונדלק רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
