בירור | איך עושים רוט לשיאומי F22 PRO?
-
@Harwona ויש לך את זה?
-
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
@Harwona אתה תוכל לעדכן אותי מתי יהיה לך?
וממש תודה רבה רבה!!!
-
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
boot.img
פתחתי נושא
ואז מה אני עושה? -
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
boot.img
פתחתי נושא
ואז מה אני עושה? -
@שניאור-שמח ברגע שיהיה לך את הנ"ל תתייג אותי ואעזור לך בשמחה.
@Harwona בסדר תודה רבה!
-
@ביישן תפתח נושא חדש ותסביר מה עשית ומה המצב של הטלפון, ככל שתפרט יותר יש יותר סיכוי שנוכל לעזור לך
-
@שניאור-שמח ברגע שיהיה לך את הנ"ל תתייג אותי ואעזור לך בשמחה.
-
@Harwona
תודה רבה!!!!!!!!!
בסוף הסתדרתי ברוך ה'
לחצתי על החור של הסיכה ביחד עם ווליום למעלה והדלקה ונדלק רגיל -
@שניאור-שמח טוב שנזכרת לומר... צריך סקאטר אחר... ואולי גם boot.img אחר.
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח טוב שנזכרת לומר... צריך סקאטר אחר... ואולי גם boot.img אחר.
לא רק אולי, חובה בוט אחר.
@שניאור-שמח כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@Harwona אני ממש מצטער לא ידעתי
בפעם הבאה תגיד, זה קריטי, במקרים אחרים זה יכול להרוס לך את המכשיר
-
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח טוב שנזכרת לומר... צריך סקאטר אחר... ואולי גם boot.img אחר.
לא רק אולי, חובה בוט אחר.
@שניאור-שמח כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@Harwona אני ממש מצטער לא ידעתי
בפעם הבאה תגיד, זה קריטי, במקרים אחרים זה יכול להרוס לך את המכשיר
@מישהו12 יש לך בוט אחר?
-
@שניאור-שמח ברגע שיהיה לך את הנ"ל תתייג אותי ואעזור לך בשמחה.
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח ברגע שיהיה לך את הנ"ל תתייג אותי ואעזור לך בשמחה.
אף אחד לא שלח לי..
אתה יכול בבקשה לחפש לי? -
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
מה נשמע?
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים.. אז ניסיתי לעשות רוט במדריך שעשית..

זה טוב?
הוא שזה לF21? -
@Harwona עכשיו הטלפון נדלק מחדש כל פעם
-
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
מה נשמע?
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים.. אז ניסיתי לעשות רוט במדריך שעשית..

זה טוב?
הוא שזה לF21? -
@Harwona עכשיו הטלפון נדלק מחדש כל פעם
-
@שניאור-שמח לא עשיתי מדריך שקשור איכשהו לצילומסך שהעלית, מה שבטוח שזה לא יעבוד לך. קובץ ה boot.img לא תואם למכשיר שלך.
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח לא עשיתי מדריך שקשור איכשהו לצילומסך שהעלית, מה שבטוח שזה לא יעבוד לך. קובץ ה boot.img לא תואם למכשיר שלך.
רשמת שצריך לעשות רוט
-
@שניאור-שמח אם תמשיך בניסויים ייתכן שהוא לא יידלק בכלל, התהליך אותו אתה מנסה לבצע לא נועד לניסויים אם אתה לא יודע מה אתה עושה אז פשוט אל תעשה, חבל.
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח אם תמשיך בניסויים ייתכן שהוא לא יידלק בכלל, התהליך אותו אתה מנסה לבצע לא נועד לניסויים אם אתה לא יודע מה אתה עושה אז פשוט אל תעשה, חבל.
אבל מה אני עושה עכשיו?
הטלפון נדלק ונכבה -
@Harwona כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
@שניאור-שמח כרגע לא. תוכל לפתוח נושא חדש ולבקש שיעלו לך את ה boot.img והסקאטר שתואמים למכשיר שלך
מה נשמע?
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים.. אז ניסיתי לעשות רוט במדריך שעשית..

זה טוב?
הוא שזה לF21?@שניאור-שמח כתב בבירור | איך עושים רוט אם אין לי אפשרות למפתחים?:
הלכתי לחנות שקניתי את הטלפון והמוכר הביא לי קוד שעושה ניפוי באגים
מה הקוד? ואיזה חנות בבקשה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות