דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. בעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי

בעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
13 פוסטים 2 כותבים 536 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C chaimd

    @יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
    לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום?

    י מנותק
    י מנותק
    יוסי שלום
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

    @יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
    לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום?

    התקנתי דרך הקישור שהובא כאן. https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb
    ואני מנס הלתפוח את התוכנה (אולי אני לא יודע על מה ללחוץ) והוא כותב לי באנגלית שאין לי רישיון.

    C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יוסי שלום

      @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

      @יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
      לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום?

      התקנתי דרך הקישור שהובא כאן. https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb
      ואני מנס הלתפוח את התוכנה (אולי אני לא יודע על מה ללחוץ) והוא כותב לי באנגלית שאין לי רישיון.

      C מנותק
      C מנותק
      chaimd
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי chaimd
      #5

      @יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
      קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה: 7d8de9a0-cffc-48f9-b66b-227d6bab8de1-image.png

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • C chaimd

        @יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
        קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה: 7d8de9a0-cffc-48f9-b66b-227d6bab8de1-image.png

        י מנותק
        י מנותק
        יוסי שלום
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

        @יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
        קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה: 7d8de9a0-cffc-48f9-b66b-227d6bab8de1-image.png

        איפה נמצא הדרייבר הזה?
        התקנתי את כל הדרייברים שיש שם.

        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסי שלום

          @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

          @יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
          קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה: 7d8de9a0-cffc-48f9-b66b-227d6bab8de1-image.png

          איפה נמצא הדרייבר הזה?
          התקנתי את כל הדרייברים שיש שם.

          C מנותק
          C מנותק
          chaimd
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
          שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C chaimd

            @יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
            שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה

            י מנותק
            י מנותק
            יוסי שלום
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

            @יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
            שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה

            צילומסך.png

            C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יוסי שלום

              @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

              @יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
              שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה

              צילומסך.png

              C מנותק
              C מנותק
              chaimd
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @יוסי-שלום את זה התקנת?
              2f228118-9f9c-4aca-acb3-fb33bb6821ef-image.png

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • C chaimd

                @יוסי-שלום את זה התקנת?
                2f228118-9f9c-4aca-acb3-fb33bb6821ef-image.png

                י מנותק
                י מנותק
                יוסי שלום
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

                @יוסי-שלום את זה התקנת?
                2f228118-9f9c-4aca-acb3-fb33bb6821ef-image.png

                לא רואה מה זה.

                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסי שלום

                  @chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

                  @יוסי-שלום את זה התקנת?
                  2f228118-9f9c-4aca-acb3-fb33bb6821ef-image.png

                  לא רואה מה זה.

                  C מנותק
                  C מנותק
                  chaimd
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @יוסי-שלום bba2d7fc-d2c1-40e9-996f-ed17aef0f13a-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יוסי שלום
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי שלום
                    #12

                    תודה ענקית.
                    עכשיו באמת התוכנה נפתחת.
                    אבל הוא לא מזהה ת'טלפון
                    עריכה: דרך בלוטוס עובד מעולה. תודה.

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוסי שלום

                      תודה ענקית.
                      עכשיו באמת התוכנה נפתחת.
                      אבל הוא לא מזהה ת'טלפון
                      עריכה: דרך בלוטוס עובד מעולה. תודה.

                      C מנותק
                      C מנותק
                      chaimd
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @יוסי-שלום כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:

                      אבל הוא לא מזהה ת'טלפון

                      את זה עשית?
                      f6189b04-03f3-405f-99ab-b237c2bc22f6-image.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר