בעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי
-
@יוסי-שלום כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
התקנתי דרך המדריך להחלפת תפריטים והתוכנה לא נפתחת לי.
מישהו אולי יכול לעזור לי בזה?מישהו בכל זאת?
@יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום? -
@יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום?@chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
@יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום?התקנתי דרך הקישור שהובא כאן. https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb
ואני מנס הלתפוח את התוכנה (אולי אני לא יודע על מה ללחוץ) והוא כותב לי באנגלית שאין לי רישיון. -
@chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
@יוסי-שלום מה הכוונה "התקנתי דרך המדריך"?
לא נפתח הכוונה שאתה פשוט לוחץ ולא קורה כלום?התקנתי דרך הקישור שהובא כאן. https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb
ואני מנס הלתפוח את התוכנה (אולי אני לא יודע על מה ללחוץ) והוא כותב לי באנגלית שאין לי רישיון.@יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה:
-
@יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה:
@chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
@יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה:
איפה נמצא הדרייבר הזה?
התקנתי את כל הדרייברים שיש שם. -
@chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
@יוסי-שלום הורדה את התיקיה וחילצת?
קודם כל צריך להתקין דרך הקובץ שנקרא setup אם אני זוכר נכון. אח"כ זה אמור לעבוד בהפעלת התוכנה בלחיצה על זה:
איפה נמצא הדרייבר הזה?
התקנתי את כל הדרייברים שיש שם.@יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה -
@יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה@chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
@יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה
-
@chaimd כתב בבעיה | תוכנת mobimb לא נפתחת לי:
@יוסי-שלום זה לא דרייבר זה התקנה של התוכנה.
שלח צילום מסך של התיקיה של התוכנה
@יוסי-שלום את זה התקנת?

-
@יוסי-שלום את זה התקנת?

-
-
תודה ענקית.
עכשיו באמת התוכנה נפתחת.
אבל הוא לא מזהה ת'טלפון
עריכה: דרך בלוטוס עובד מעולה. תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

