איך מחזירים אפליקצייה
-
-
@דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש
אז הסתדרת?
-
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש
אז הסתדרת?
-
-
-
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן 4.4.2
א. תיקון טעות המכשיר כן ידלק או כבר נדלק, מה שכתבתי שלא ידלק זה רק באנדרואיד מתקדמים.
עכשיו ננסה לחפש לך את הקובץ. -
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן 4.4.2
א. תיקון טעות המכשיר כן ידלק או כבר נדלק, מה שכתבתי שלא ידלק זה רק באנדרואיד מתקדמים.
עכשיו ננסה לחפש לך את הקובץ. -
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן 4.4.2
PackageInstaller.apk
תנסה להכניס את הקובץ לנתיב שכתבתי למעלה עם הרשאות 777 ולהפעיל מחדש. -
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן 4.4.2
PackageInstaller.apk
תנסה להכניס את הקובץ לנתיב שכתבתי למעלה עם הרשאות 777 ולהפעיל מחדש. -
@dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:
@דוד-חזן כבר הגבתי תגובה קודם
מוזר שלא ראיתי, אבל כנראה בגלל השידרוג של הפורום פיספסתי את הפוסט שלך. (עדיין לא התרגלתי לממשק החדש.)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות