דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. איך מחזירים אפליקצייה

איך מחזירים אפליקצייה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
14 פוסטים 2 כותבים 330 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D dshrppury

    @דוד-חזן mini 4

    דוד חזןד מנותק
    דוד חזןד מנותק
    דוד חזן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

    @דוד-חזן mini 4

    זה דגם לא!? מה החברה?

    D תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד חזןד דוד חזן

      @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

      @דוד-חזן mini 4

      זה דגם לא!? מה החברה?

      D מנותק
      D מנותק
      dshrppury
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש

      ניתן להזמין גרפיקה בחינם (עבודות פשוטות בלבד!!!)
      במייל dshrppury@gmail.com

      דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • D dshrppury

        @דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש

        דוד חזןד מנותק
        דוד חזןד מנותק
        דוד חזן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

        @דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש

        אז הסתדרת?

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד חזןד דוד חזן

          @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

          @דוד-חזן סמסונג - וכבר כיביתי את הפלאפון - זה היה מזמן פשוט ותמיד התקנתי דרך mobile עכשיו אני מכין אותו מחדש

          אז הסתדרת?

          D מנותק
          D מנותק
          dshrppury
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי dshrppury
          #7

          @דוד-חזן לא!!! אני לא יכול להתקין דרך הפלאפון אלא רק דרך המחשב

          ניתן להזמין גרפיקה בחינם (עבודות פשוטות בלבד!!!)
          במייל dshrppury@gmail.com

          דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • D dshrppury

            @דוד-חזן לא!!! אני לא יכול להתקין דרך הפלאפון אלא רק דרך המחשב

            דוד חזןד מנותק
            דוד חזןד מנותק
            דוד חזן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

            @דוד-חזן לא!!!

            איזה גרסת אנדרואיד המכשיר?

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד חזןד דוד חזן

              @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

              @דוד-חזן לא!!!

              איזה גרסת אנדרואיד המכשיר?

              D מנותק
              D מנותק
              dshrppury
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי dshrppury
              #9

              @דוד-חזן 4.4.2

              ניתן להזמין גרפיקה בחינם (עבודות פשוטות בלבד!!!)
              במייל dshrppury@gmail.com

              דוד חזןד 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • D dshrppury

                @דוד-חזן 4.4.2

                דוד חזןד מנותק
                דוד חזןד מנותק
                דוד חזן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

                @דוד-חזן 4.4.2

                א. תיקון טעות המכשיר כן ידלק או כבר נדלק, מה שכתבתי שלא ידלק זה רק באנדרואיד מתקדמים.
                עכשיו ננסה לחפש לך את הקובץ.

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד חזןד דוד חזן

                  @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

                  @דוד-חזן 4.4.2

                  א. תיקון טעות המכשיר כן ידלק או כבר נדלק, מה שכתבתי שלא ידלק זה רק באנדרואיד מתקדמים.
                  עכשיו ננסה לחפש לך את הקובץ.

                  D מנותק
                  D מנותק
                  dshrppury
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @דוד-חזן היי
                  תוך כדי שאני מדבר איתך מצאתי את הקובץ - דחפתי אותו לפריבאפ נתתי לו הרשאות כמו שאמרת והכל בסדר -אין עליך!!!

                  ניתן להזמין גרפיקה בחינם (עבודות פשוטות בלבד!!!)
                  במייל dshrppury@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • D dshrppury

                    @דוד-חזן 4.4.2

                    דוד חזןד מנותק
                    דוד חזןד מנותק
                    דוד חזן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד חזן
                    #12

                    @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

                    @דוד-חזן 4.4.2

                    PackageInstaller.apk
                    תנסה להכניס את הקובץ לנתיב שכתבתי למעלה עם הרשאות 777 ולהפעיל מחדש.

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דוד חזןד דוד חזן

                      @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

                      @דוד-חזן 4.4.2

                      PackageInstaller.apk
                      תנסה להכניס את הקובץ לנתיב שכתבתי למעלה עם הרשאות 777 ולהפעיל מחדש.

                      D מנותק
                      D מנותק
                      dshrppury
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @דוד-חזן כבר הגבתי תגובה קודם

                      ניתן להזמין גרפיקה בחינם (עבודות פשוטות בלבד!!!)
                      במייל dshrppury@gmail.com

                      דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • D dshrppury

                        @דוד-חזן כבר הגבתי תגובה קודם

                        דוד חזןד מנותק
                        דוד חזןד מנותק
                        דוד חזן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @dshrppury כתב באיך מחזירים אפליקצייה:

                        @דוד-חזן כבר הגבתי תגובה קודם

                        מוזר שלא ראיתי, אבל כנראה בגלל השידרוג של הפורום פיספסתי את הפוסט שלך. (עדיין לא התרגלתי לממשק החדש.)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר