קיצורי המקלדת
-
-
כל הקיצורים שנוספו עד פה:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנט
ctrl + shift +esc =מנהל המשימות -
כל הקיצורים שנוספו עד פה:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנט
ctrl + shift +esc =מנהל המשימות@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
-
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
@אליהו אבל עכשיו יש יותר משמונים

-
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
-
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
-
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
בקובץ שהעלת בהתחלה?
-
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
בקובץ שהעלת בהתחלה?
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
בקובץ שהעלת בהתחלה?
כן
-
לידיעתכם ctrl + shift +esc =מנהל המשימות
קונטרול + שיפט + esc (לחצן קיצוני משמאול למעלה) פותח את מנהל המשימות@אבא-תודה אמר בקיצורי המקלדת:
לידיעתכם ctrl + shift +esc =מנהל המשימות
קונטרול + שיפט + esc (לחצן קיצוני משמאול למעלה) פותח את מנהל המשימותהמחשה

-
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
-
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
@אליהו
CTRL J = הורדות מהאינטרנטאז אולי גם H+COTRL להיסטוריה?? קצת הגזמתם... יש כבר מדריך שלם להוסיף...
-
@צדיק-תמים אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטיםהוא לא מנהל
אבל הוא מקבוצת צוות פיקוח
-
@צדיק-תמים אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטיםהוא לא מנהל
אבל הוא מקבוצת צוות פיקוח
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@צדיק-תמים אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטיםהוא לא מנהל
אבל הוא מקבוצת צוות פיקוח
כבר לא
תבדוק https://mitmachim.top/groups/צוות-פיקוח -
עוד קיצור נחמד שמצאתי, אולי מוכר לחלק מהמשתמשים, אני לא ידעתי ממנו.
לפעמים מקלידים בעברית וצריכים להקליד כמה אותיות באנגלית, אז אין צורך להחליף את המקלדת לאנגלית (Alt + Shift) פשוט לחצו על Shift ויוקלדו לכם אותיות באנגלית כל עוד אתם לוחצים על מקש Shift.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות