קיצורי המקלדת
-
@מתחיל-מומחה אמר ב80 קיצורי דרך:
לחיצה על מקש וינדוס + ; (מקש ף) מקפיצה חלון איימוגים, בכל מקום על המחשב!
מקורזה ווינדוס+ץ
@אלימיר כמו שראינו קודם, זה משתנה בין מחשב למחשב....אצלי בכ"א זה וינדוס +;
-
@מתחיל-מומחה אמר ב80 קיצורי דרך:
לחיצה על מקש וינדוס + ; (מקש ף) מקפיצה חלון איימוגים, בכל מקום על המחשב!
מקורזה ווינדוס+ץ
@אלימיר @מתחיל-מומחה אצלי זה בשניהם.
אולי המחשב שלי משובש לגמרי יש לי ווינדוס 10 PRO!! -
@אלימיר @מתחיל-מומחה אצלי זה בשניהם.
אולי המחשב שלי משובש לגמרי יש לי ווינדוס 10 PRO!!@יעקב-מ-פינס אמר ב80 קיצורי דרך:
@אלימיר @מתחיל-מומחה אצלי זה בשניהם.
אולי המחשב שלי משובש לגמרי יש לי ווינדוס 10 PRO!!איזה מהם? ף או ץ
-
@אלימיר @מתחיל-מומחה אצלי זה בשניהם.
אולי המחשב שלי משובש לגמרי יש לי ווינדוס 10 PRO!!@יעקב-מ-פינס אמר ב80 קיצורי דרך:
אצלי זה בשניהם
גם אצלי זה בשתיהם (HOME)
אני חושב שככה זה צריך להיות -
@יעקב-מ-פינס אמר ב80 קיצורי דרך:
@אלימיר @מתחיל-מומחה אצלי זה בשניהם.
אולי המחשב שלי משובש לגמרי יש לי ווינדוס 10 PRO!!איזה מהם? ף או ץ
@אלימיר שניהם גם ף וגם ץ
-
גם אצלי בשניהם, וחברה נא להשאיר את האשכול נקי לקיצורי דרך ולא לשרשורים אין סופיים....
אולי כדאי למחוק את ההודעות המיותרות... -
גם אצלי בשניהם, וחברה נא להשאיר את האשכול נקי לקיצורי דרך ולא לשרשורים אין סופיים....
אולי כדאי למחוק את ההודעות המיותרות...@מתחיל-מומחה אמר ב80 קיצורי דרך:
גם אצלי בשניהם, וחברה נא להשאיר את האשכול נקי לקיצורי דרך ולא לשרשורים אין סופיים....
אולי כדאי למחוק את ההודעות המיותרות...אולי בעל הנושא @אליהו יערוך כל פעם ויוסיף את הקיצורים
(עוד מעט אני מוחק בשביל...)
-
-
כל הקיצורים שנוספו עד פה:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנט
ctrl + shift +esc =מנהל המשימות -
כל הקיצורים שנוספו עד פה:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנט
ctrl + shift +esc =מנהל המשימות@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
-
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
@אליהו אבל עכשיו יש יותר משמונים

-
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
-
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
-
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
בקובץ שהעלת בהתחלה?
-
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
בקובץ שהעלת בהתחלה?
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@עזריאל אמר בקיצורי המקלדת:
@אליהו אמר בקיצורי המקלדת:
@חיים-כהן-1 אמר ב80 קיצורי דרך:
אלט ימני+4 כשהמקלדת בעברית = הוספת סימן שקל חדש
אלט ימני AltGr) + Ctrl)+כפתור Delete = החלפת משתמש
וינדוס + ; (מקש ף) = חלון איימוגים
WIN + ץ = חלון איימוגים
windows+ + = הגדלת התצוגה של המסך
windows+ - = הקטנת התצוגה של המסך
ctrl+ + = הגדלת התצוגה של החלון
ctrl+ - = הקטנת התצוגה של החלון
CTRL J = הורדות מהאינטרנטנוסף, יאללה @Men770 אפשר למחוק את כל הפוסטים
אז יש עכשיו קובץ של הכל אם אפשר להעלות
תוקן
בקובץ שהעלת בהתחלה?
כן
-
לידיעתכם ctrl + shift +esc =מנהל המשימות
קונטרול + שיפט + esc (לחצן קיצוני משמאול למעלה) פותח את מנהל המשימות@אבא-תודה אמר בקיצורי המקלדת:
לידיעתכם ctrl + shift +esc =מנהל המשימות
קונטרול + שיפט + esc (לחצן קיצוני משמאול למעלה) פותח את מנהל המשימותהמחשה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות