המלצה | חדש בוורד: Transcribe [תעתוק].
-
חדש ביישומי אופיס.
פונקציית טרנסקרייב [Transcribe],
שם ניתן להעלות קובץ והוא מתמלל אוטומטי,
וכן מזהה כמה דוברים יש,
ויכול גם לייצר כיתוביות.לצערינו זה עדיין לא בעברית [למרות שזה בכמה שפות בערבית],
אבל באנגלית זה בהחל תומך.
דרוש חיבור לרשת.[אגב, אני מנוי לשירות אופיס אינסייד,
כך שאין לי אפשרות לדעת אם זה התעדכן אצל כולם]
-
חדש ביישומי אופיס.
פונקציית טרנסקרייב [Transcribe],
שם ניתן להעלות קובץ והוא מתמלל אוטומטי,
וכן מזהה כמה דוברים יש,
ויכול גם לייצר כיתוביות.לצערינו זה עדיין לא בעברית [למרות שזה בכמה שפות בערבית],
אבל באנגלית זה בהחל תומך.
דרוש חיבור לרשת.[אגב, אני מנוי לשירות אופיס אינסייד,
כך שאין לי אפשרות לדעת אם זה התעדכן אצל כולם]
@מנחם-אבינו
התעדכן מזמן!

-
@מנחם-אבינו
התעדכן מזמן!

@י-פל
מעניין, אצלי לא.אגב, עדיין לא בעברית, כן?
-
@י-פל
מעניין, אצלי לא.אגב, עדיין לא בעברית, כן?
@מנחם-אבינו נכון.
איזה אופיס יש לך. -
@מנחם-אבינו נכון.
איזה אופיס יש לך.@י-פל
365,
אבל נרשמתי לערוץ של העדכונים -
@י-פל
365,
אבל נרשמתי לערוץ של העדכונים@מנחם-אבינו @י-פל אולי תלוי האם יש לך בכלל מותקן השפה האנגלית?
[כלומר: מי שמותקן לו רק שפות לא תומכות - כעברית, לא יציע לו] -
@מנחם-אבינו @י-פל אולי תלוי האם יש לך בכלל מותקן השפה האנגלית?
[כלומר: מי שמותקן לו רק שפות לא תומכות - כעברית, לא יציע לו]@צדיק-וטוב-לו-0
אצלי אין אנגלית. -
@צדיק-וטוב-לו-0
אצלי אין אנגלית.@י-פל כתב בהמלצה | חדש בוורד: Transcribe [תעתוק].:
@צדיק-וטוב-לו-0
אצלי אין אנגלית.שום שפה? רק עברית?
-
@י-פל כתב בהמלצה | חדש בוורד: Transcribe [תעתוק].:
@צדיק-וטוב-לו-0
אצלי אין אנגלית.שום שפה? רק עברית?
@צדיק-וטוב-לו-0 בדיוק!
-
@צדיק-וטוב-לו-0 בדיוק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
