בירור | העלאת קובץ מעל 40000 קילובייט
-
איך אפשר לעלות קובץ מעל 40000 קילובייט?
בלי דרייב -
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
איך אפשר לעלות קובץ מעל 40000 קילובייט?
בלי דרייב -
@Yanky איך שומרים?
ברגע שאני יוצא מזה זה נמחק -
@Yanky איך שומרים?
ברגע שאני יוצא מזה זה נמחק@החפץ-בעילום-שם-0 תעתיק את הקישור שמתקבל אחרי שהקובץ עלה.. ושמור אותו.
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תעתיק את הקישור שמתקבל אחרי שהקובץ עלה.. ושמור אותו.
@simcha33345 הצלחתי איכשיהו, אבל אני בנטפרי וזה כותב קובץ שהתפרסם לציבור-וחסום
-
@simcha33345 הצלחתי איכשיהו, אבל אני בנטפרי וזה כותב קובץ שהתפרסם לציבור-וחסום
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הקישור ששיתפו כאן.
אלא אתה מקבל קישור אחרי שהקובץ עלה..
תראה שם קישור..לחץ כאן:

תבחר את הקובץ שאתה מעוניין לשתף..
אח"כ תעתיק את הקישור שמתקבל.
מצרף דוגמא:

-
@החפץ-בעילום-שם-0 לא הקישור ששיתפו כאן.
אלא אתה מקבל קישור אחרי שהקובץ עלה..
תראה שם קישור..לחץ כאן:

תבחר את הקובץ שאתה מעוניין לשתף..
אח"כ תעתיק את הקישור שמתקבל.
מצרף דוגמא:

@simcha33345 זה חסום בנטפרי, יש דרך להעלות קובץ מעל 40000 קילובייט לבעלי נטפרי?
-
@simcha33345 זה חסום בנטפרי, יש דרך להעלות קובץ מעל 40000 קילובייט לבעלי נטפרי?
@החפץ-בעילום-שם-0 מה?? הקישור הזה: https://send.magicode.me/ חסום בנטפרי?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 מה?? הקישור הזה: https://send.magicode.me/ חסום בנטפרי?
@LEVI-H כן תנסה להוריד את הקובץ מכאן:
https://mitmachim.top/topic/54331/שיתוף-עדכון-גרסה-לתרגום-גוגל-translate-במצב-לא-מקוון -
@LEVI-H כן תנסה להוריד את הקובץ מכאן:
https://mitmachim.top/topic/54331/שיתוף-עדכון-גרסה-לתרגום-גוגל-translate-במצב-לא-מקוון@החפץ-בעילום-שם-0 דבר ראשון הקישור למגיקוד כן פתוח (להעלאת קבצים) - לי זה פותח וזה משום שמגיקוד זה של נטפרי
וגם אם מקסימום הם יחסמו את הקישור להורדה אני יכול לשלוח לבדיקה (יש לי כמה נקודות מיותרות) -
@החפץ-בעילום-שם-0 דבר ראשון הקישור למגיקוד כן פתוח (להעלאת קבצים) - לי זה פותח וזה משום שמגיקוד זה של נטפרי
וגם אם מקסימום הם יחסמו את הקישור להורדה אני יכול לשלוח לבדיקה (יש לי כמה נקודות מיותרות)@השכל-הישר המגיקוד פתוח אבל הקישור להורדה נחסם (כבר שלחו לבדיקה ונפתח)
-
@השכל-הישר המגיקוד פתוח אבל הקישור להורדה נחסם (כבר שלחו לבדיקה ונפתח)
@החפץ-בעילום-שם-0 אם כבר שלחת לבדיקה היית מעלה את זה לדרייב שם זה לא נמחק אחרי יומיים...
עריכה: עכשיו ראיתי שכן העלו את זה שם לדרייב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות