בעיה | בעיה בצריבת הגרסה הכשרה החינמית
-
ניסיתי לצרוב לפי המדריך שכאן בפורום וזה מה שזה כתב לי:

[עדכון: בסוף צרבתי את הגרסה הרוסית (קרי:2.2.1) ואז צרבתי את הכשרה החינמי] תודה ענקית לכל העוזרים -
@sali בשביל קליטת הסים תצטרך לשנות IMEI https://mitmachim.top/post/199782
-
@sali כתב בבעיה | בעיה בצריבת הגרסה הכשרה החינמית:
@שוקי-סגל אני לא מצליח אית
??
תסביר איפוא נתקעת, ואם גרסה אחרת יותר טובה אז תלך עליה מה הבעיה? -
@שוקי-סגל הוא לא קורא אותו בכלל
והגירסה השניה היא פרוצה לגמרי והיא באנגלית
אתה מכיר גירסה כשרה אחרת בחינם? -
@sali
תצרוב את הרוסית כי רק אז עובד לך הסים...
אח''כ תטען את הגרסה הכשרה, תכנס לשני ה''גלגלי שיניים'' שבסרגל הכלים ותבטל את הווי מכל הדברים חוץ משני הראשונים ומ-SYSTEM זה אמור לעבוד בלי שום בעיה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות