מדריך | תיקון שגיאת IMEI בצריבת מכשיר QIN 1
-
אחרי שיטוטים רבים מצאתי דרך לתקן שגיאת IMEI שלעיתים קוראת בצריבת גרסה:
אחרי שגם צריבה של IMEI חדש לא עבדה, הבנתי, חסר משהו במחיצה של IMEI ולא שהוא לא נצרב,
למה זה קורה?,בדר"כ בעקבות מחיקת כל המחיצות ואי צריבת מחיצת NV שבה נמצא בין היתר ה IMEI,
כדי לתקן את הבעיה נעשה את הדבר הבא:
הדרך היא מאד פשוטה, פשוט במקום לצרוב ב SPD dowanald יש לצרוב ב SPD factory [כמובן עם מחיקת הכל]
לפי עדות האתר הזה רבים מהמשתמשים טוענים שזה פתר את הבעיה.
אז יאללה פתרתי איתכם את אחד הבעיות הגדולות ביקום. פרגנו בלייקים.
-
א אליר325000 התייחס לנושא זה ב
-
י יפה מרדכי התייחס לנושא זה ב
-
י יפה מרדכי התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות