באג | אי אפשר להגדיל את המסמך בוורד
-
יש לי אופיס 365 ופתאום ביום בהיר אני רואה שאי אפשר להגדיל את הדף וכל הזמן זה עומד על 45 אחוז גודל של העמוד.
כאילו הלחצנים + ן - פשוט מושבתים אפילו שיש לי רשיון והכל.
מה עושים? -
יש לי אופיס 365 ופתאום ביום בהיר אני רואה שאי אפשר להגדיל את הדף וכל הזמן זה עומד על 45 אחוז גודל של העמוד.
כאילו הלחצנים + ן - פשוט מושבתים אפילו שיש לי רשיון והכל.
מה עושים? -
@שמעון-חבצלת אני יכול לנסות להתחבר מרחוק ולראות מה הבעיה ,
זה בסדר ? א"כ תוכל לפנות למייל בפרופיל@K-O-G המייל שלך מוסתר בפרופיל , אתה יכול לפנות אלי למייל?
-
יש לי אופיס 365 ופתאום ביום בהיר אני רואה שאי אפשר להגדיל את הדף וכל הזמן זה עומד על 45 אחוז גודל של העמוד.
כאילו הלחצנים + ן - פשוט מושבתים אפילו שיש לי רשיון והכל.
מה עושים?@שמעון-חבצלת ניסית לנתק ולחבר שוב?
לא נראה לי קשור ל-365... -
יש לי אופיס 365 ופתאום ביום בהיר אני רואה שאי אפשר להגדיל את הדף וכל הזמן זה עומד על 45 אחוז גודל של העמוד.
כאילו הלחצנים + ן - פשוט מושבתים אפילו שיש לי רשיון והכל.
מה עושים?@שמעון-חבצלת כתב בבאג | אי אפשר להגדיל את המסמך בוורד:
מה עושים?
עושים חיפוש בפורום..
מה לעשות כשאי אפשר להגדיל תצוגה בוורד -
@שמעון-חבצלת ניסית לנתק ולחבר שוב?
לא נראה לי קשור ל-365...@מים-אחרונים כן בוודאי זה כבר כמה חודשים
-
@מים-אחרונים כן בוודאי זה כבר כמה חודשים
@שמעון-חבצלת
יש אפשרות חיפוש בסרגל למעלה 'תצוגה' ושם נפתח חלון לשינוי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות