להורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים
-
היי יש לי בעיה, התוכנה לא פותחת לי את התיקיה שבה אני אמור לשים את הקבצים...
מה עושים?
@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
היי יש לי בעיה, התוכנה לא פותחת לי את התיקיה שבה אני אמור לשים את הקבצים...
מה עושים?
אם אחרי שתמחק ותתקין שוב זה לא יעבוד תחלץ את זה ידני
-
@כ-ק תנסה להתקין ידנית ולראות אם זה כן עובד הקובץ...
@Ykingsmart מכשיר שבעיקרון חסום להתקנות, אבל הסתדרתי היה 2 מצבים במכשיר כשחיברתי אותו למחשב הייתי צריך צריך לבחור מצב שני
-
@אלוף-העולם-1 תמחק ותתקין שוב...
@Ykingsmart כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@אלוף-העולם-1 תמחק ותתקין שוב...
עשיתי התקנה נקייה וזה לא עוזר...
-
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף... -
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף...@Ykingsmart כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף...מחכים ומצפים
-
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף...@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות... -
@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות...@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות...אם הבנתי נכון מ @משה-אהרוני זה באג שקורה במחשבים עם 2 מילים בשם משתמש, סודר בעדכון
-
@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות...אם הבנתי נכון מ @משה-אהרוני זה באג שקורה במחשבים עם 2 מילים בשם משתמש, סודר בעדכון
@Ykingsmart
מתי יוצא? -
@Ykingsmart
מתי יוצא?@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@Ykingsmart
מתי יוצא?כנראה אחרי חול המועד
-
@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@Ykingsmart
מתי יוצא?כנראה אחרי חול המועד
-
@שער-השמים איזה דגם??
והשאלה איך אתה עושה את הרוט, עד כמה שאני עשיתי לסמסונג שירשתי את ה TAR של הבוט והריקוברי! ואז צורבים את זה עם אודין ולא עם כאלה כלים ואני לא יודע עם אפשר עם כאלה כלים לכארה אם זה רק הקובץ בוט אז אפשר! -
@שער-השמים איזה דגם??
והשאלה איך אתה עושה את הרוט, עד כמה שאני עשיתי לסמסונג שירשתי את ה TAR של הבוט והריקוברי! ואז צורבים את זה עם אודין ולא עם כאלה כלים ואני לא יודע עם אפשר עם כאלה כלים לכארה אם זה רק הקובץ בוט אז אפשר! -
@שוקי-סגל הפלשה דרך ADB אפשרית גם לבוט וגם לירקוברי.
@אליר325000 כן התכוונתי שקובץ TAR כמו שמגיע הרום של סמסונג לא אפשרי!
דרך אגב נראה לי יותר קל עם אודין, אני לכה''פ עשיתי כך! -
מ מיישה התייחס לנושא זה ב
-
הפעלתי את מצב מפתחים בקוד שהובא,
אבל כשאני לוחץ בהגדרות על מצב מפתחים זה כותב לי אנדרואיד עצר.... ומכבה את ההגדרות -
@אאבבגה חסום
@אליר325000 מה חסום, הפלאפון?
זה לא יבואן רשמי (לא המילטון -
@אליר325000 מה חסום, הפלאפון?
זה לא יבואן רשמי (לא המילטון -
@אאבבגה אז מה זו גרסה כשרה
@אליר325000 מה קשור הגרסא הכשרה למצב המפתחים?
אמרו לי בחנות שאין בפלאפון אפשארות לקלוט אינטרנט, -
כ כ"ק התייחס לנושא זה ב
-
ס סאיז לעבדיג התייחס לנושא זה ב
-
כ כ"ק התייחס לנושא זה ב
-
ד דושינסקינער התייחס לנושא זה ב
-
מ מתלמד 2 התייחס לנושא זה ב
-
F FSHLOMO התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
