להורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים
-
@יוסי-וו
מי שבנה את זה או מי שמבין ויודע את קידוד של התוכנה@אני-אני-אני אתה יודע איך לעשות ?
-
@אני-אני-אני אתה יודע איך לעשות ?
-
@יוסי-וו עדין לא לצערי (
)
מה שנכנסתי לפוסט כי היתה לי את אותה בעיה וראיתי שיש לכמה וככה הסקתי אני לא בטוח שזאת הבעיה נחכה למישהו יותר מומחה שיאשר את זה@אני-אני-אני אני רואה שיש פה כמה שזה כן עובד להם בווינדוס 11
-
@אני-אני-אני אני רואה שיש פה כמה שזה כן עובד להם בווינדוס 11
-
@יוסי-וו
גירסאות שונות כנראה לאיזה שימוש אתה צריך את הכלי אולי יש משהו אחר
(חוץ מזה שוב אני אומר שאני לא בטוח שזאת הבעיה ואני מחכה לפתרון כמוך)@אני-אני-אני אני צריך את זה להתקנת אפליקציות
-
@אני-אני-אני אני צריך את זה להתקנת אפליקציות
-
שיניתי את הסקריפט ועכשיו הוא אמור לעבוד טוב
8446.bat@מתכנת-חובב
הבעיה היתה באמת בקידוד של chcp 1255? -
@מתכנת-חובב
הבעיה היתה באמת בקידוד של chcp 1255?@אני-אני-אני לא
-
מ מיישה התייחס לנושא זה ב
-
מ מיישה התייחס לנושא זה ב
-
M moshe39 התייחס לנושא זה ב
-
היי יש לי בעיה, התוכנה לא פותחת לי את התיקיה שבה אני אמור לשים את הקבצים...
מה עושים?
-
היי יש לי בעיה, התוכנה לא פותחת לי את התיקיה שבה אני אמור לשים את הקבצים...
מה עושים?
@אלוף-העולם-1 תמחק ותתקין שוב...
-
היי יש לי בעיה, התוכנה לא פותחת לי את התיקיה שבה אני אמור לשים את הקבצים...
מה עושים?
@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
היי יש לי בעיה, התוכנה לא פותחת לי את התיקיה שבה אני אמור לשים את הקבצים...
מה עושים?
אם אחרי שתמחק ותתקין שוב זה לא יעבוד תחלץ את זה ידני
-
@כ-ק תנסה להתקין ידנית ולראות אם זה כן עובד הקובץ...
@Ykingsmart מכשיר שבעיקרון חסום להתקנות, אבל הסתדרתי היה 2 מצבים במכשיר כשחיברתי אותו למחשב הייתי צריך צריך לבחור מצב שני
-
@אלוף-העולם-1 תמחק ותתקין שוב...
@Ykingsmart כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@אלוף-העולם-1 תמחק ותתקין שוב...
עשיתי התקנה נקייה וזה לא עוזר...
-
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף... -
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף...@Ykingsmart כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף...מחכים ומצפים
-
בקרוב בעז"ה... שינוי הממשק של התוכנה לגרפי ותיקון באגים
כמובן הקרדיט היחיד הוא ל @משה-אהרוני האלוף...@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות... -
@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות...@אלוף-העולם-1 כתב בלהורדה | כלי מדהים מבוסס ADB למכשירים בעלי מצב מפתחים:
@Ykingsmart
אבל עדיין התוכנה לא עובדת לי...
זה לא נכנס לי לתיקייה של התוכנה ולכן אי אפשר לשאוב או להתקין אפליקציות...אם הבנתי נכון מ @משה-אהרוני זה באג שקורה במחשבים עם 2 מילים בשם משתמש, סודר בעדכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
