-
@fromkait
מאד יכול להיות...
הכי טוב זה לעלות לגג או איפה שזה ולראות שלא חדר מים@אלוף-העולם-1
מאיפה דוד יכול לנזול? -
@אלוף-העולם-1
מאיפה דוד יכול לנזול? -
@fromkait
מהצינורות למעלה...
כניסה ויציאה של המים@אלוף-העולם-1
עליתי , הכל יבש.. -
@אלוף-העולם-1
עליתי , הכל יבש.. -
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-מכשירי חשמל ביתיים ב-
-
@fromkait
אם אין נזילה במקרים נדירים זה לא גוף חימום.
תנתק את הגוף חימום משני החוטים שלו ותבדוק אם עדיין מקפיץ -
@fromkait כן, אבל גם את החוט החוט הכחול שנכנס לגו"ח.
-
@fromkait הכפתור בבית כן תקין?..
יתכן שבמתג נשרף משהו עם הזמן וגורם לחיבור חיובי ושלילי. -
-
@אמרתי-אני-יודע
הסתדר
כנראה נכנס מים מהגשם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות