דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל ביתי
  4. בירור | דוד חשמל מקצר

בירור | דוד חשמל מקצר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל ביתי
18 פוסטים 9 כותבים 710 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלוף העולם 1

    @fromkait
    ככל הנראה יש נזילה מהצינור מים והיא נוגעת בפלאנ'ץ
    אם יש גישה לדוד אז חובה לבדוק...

    F מנותק
    F מנותק
    fromkait
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @אלוף-העולם-1
    קשור לגשם שהתחיל בלילה?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • F fromkait

      @אלוף-העולם-1
      קשור לגשם שהתחיל בלילה?

      א מנותק
      א מנותק
      אלוף העולם 1
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @fromkait
      מאד יכול להיות...
      הכי טוב זה לעלות לגג או איפה שזה ולראות שלא חדר מים

      F תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אלוף העולם 1

        @fromkait
        מאד יכול להיות...
        הכי טוב זה לעלות לגג או איפה שזה ולראות שלא חדר מים

        F מנותק
        F מנותק
        fromkait
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @אלוף-העולם-1
        מאיפה דוד יכול לנזול?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • F fromkait

          @אלוף-העולם-1
          מאיפה דוד יכול לנזול?

          א מנותק
          א מנותק
          אלוף העולם 1
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @fromkait
          מהצינורות למעלה...
          כניסה ויציאה של המים

          F תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלוף העולם 1

            @fromkait
            מהצינורות למעלה...
            כניסה ויציאה של המים

            F מנותק
            F מנותק
            fromkait
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @אלוף-העולם-1
            עליתי , הכל יבש..

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • F fromkait

              @אלוף-העולם-1
              עליתי , הכל יבש..

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד ישראל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @fromkait
              יכול להיות שהנזילה פנימית אבל לא נראה לי שאפשר לבדוק אחרי שירד גשם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • F fromkait

                ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                מה הבעיה?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שער השמים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @fromkait כתב בבירור | דוד חשמל מקצר:

                ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                מה הבעיה?

                תחליף גוף חימום או פלנג'.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • F fromkait

                  ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                  מה הבעיה?

                  שטיגליץש מנותק
                  שטיגליץש מנותק
                  שטיגליץ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שטיגליץ
                  #10

                  @fromkait
                  אם אין נזילה במקרים נדירים זה לא גוף חימום.
                  תנתק את הגוף חימום משני החוטים שלו ותבדוק אם עדיין מקפיץ

                  F תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שטיגליץש שטיגליץ העביר נושא זה מ-מכשירי חשמל ביתיים ב-
                  • שטיגליץש שטיגליץ

                    @fromkait
                    אם אין נזילה במקרים נדירים זה לא גוף חימום.
                    תנתק את הגוף חימום משני החוטים שלו ותבדוק אם עדיין מקפיץ

                    F מנותק
                    F מנותק
                    fromkait
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @שטיגליץ
                    כאילו להוציא ממנו את החוט החום של הטרמוסטט?

                    א שטיגליץש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • F fromkait

                      @שטיגליץ
                      כאילו להוציא ממנו את החוט החום של הטרמוסטט?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אמרתי אני יודע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @fromkait כן, אבל גם את החוט החוט הכחול שנכנס לגו"ח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • F fromkait

                        @שטיגליץ
                        כאילו להוציא ממנו את החוט החום של הטרמוסטט?

                        שטיגליץש מנותק
                        שטיגליץש מנותק
                        שטיגליץ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שטיגליץ
                        #13

                        @fromkait
                        את שני החוטים המגיעים מהתרמוסטט, אם החיבורים תיקניים אמור להיות חום וכחול
                        אויש, הרה"ח 'אמרתי אני יודע' השיג אותי בכמה שניות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • F fromkait

                          ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                          מה הבעיה?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הרב משה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @fromkait בד"כ גוף חימום שרוף,
                          להחליף גוף חימום, ואם כבר עדיף את כל הפלנץ

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • F fromkait

                            ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                            מה הבעיה?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            י.ש.ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @fromkait
                            לי בעבר גם קיצר החלפתי את המתג והכל הסתדר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • F fromkait

                              ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                              מה הבעיה?

                              S מנותק
                              S מנותק
                              simcha33345
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי simcha33345
                              #16

                              @fromkait הכפתור בבית כן תקין?..
                              יתכן שבמתג נשרף משהו עם הזמן וגורם לחיבור חיובי ושלילי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • F fromkait

                                ברגע שלוחצים על הכפתור של הבוילר קופץ כל הבית מהראשי
                                מה הבעיה?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אמרתי אני יודע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @fromkait אם תוכל לעדכן מה קורה.

                                כל יום שעובר ללא תגובה מגיע עוד היתכנות לרעיון מסוים...😲

                                F תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אמרתי אני יודע

                                  @fromkait אם תוכל לעדכן מה קורה.

                                  כל יום שעובר ללא תגובה מגיע עוד היתכנות לרעיון מסוים...😲

                                  F מנותק
                                  F מנותק
                                  fromkait
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @אמרתי-אני-יודע
                                  הסתדר
                                  כנראה נכנס מים מהגשם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר