דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C cuai

    @aaaa

    על הקצה ממש .
    אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
    או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים .

    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #50

    @cuai
    הראשון:
    9ba066ac-e477-47ec-96a2-46f68b86a178-image.png

    השני:
    f45b76f4-5295-44af-939c-b33944185244-image.png

    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • C cuai

      @aaaa

      על הקצה ממש .
      אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
      או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים .

      aaaaA מנותק
      aaaaA מנותק
      aaaa
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #51

      @cuai זה אני כבר לא יכול לומר לך בוודאות
      אבל על הנייר יש להם הפרש של 1GB במהירות כתיבה (2,100MB/s - 3300MB/s)
      ולסמסונג יש 500MB זיכרון מטמון בזמן שבקינגסטון (גם באתר היצרן) לא מופיע שיש בכלל זיכרון מטמון, שזה דבר משמעותי

      C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • C cuai

        @nte
        כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?

        N מנותק
        N מנותק
        nte
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #52

        @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

        כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?

        M2 זה רק תושבת

        @aaaa כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

        @cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
        https://ksp.co.il/web/item/179930

        @nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

        (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • aaaaA aaaa

          @cuai זה אני כבר לא יכול לומר לך בוודאות
          אבל על הנייר יש להם הפרש של 1GB במהירות כתיבה (2,100MB/s - 3300MB/s)
          ולסמסונג יש 500MB זיכרון מטמון בזמן שבקינגסטון (גם באתר היצרן) לא מופיע שיש בכלל זיכרון מטמון, שזה דבר משמעותי

          C מנותק
          C מנותק
          cuai
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
          #53

          @aaaa
          מה לגבי זה ?
          https://ksp.co.il/web/item/229288
          זה במצבע

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C cuai

            @aaaa
            מה לגבי זה ?
            https://ksp.co.il/web/item/229288
            זה במצבע

            N מנותק
            N מנותק
            nte
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #54

            @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

            @aaaa
            מה לגבי זה ?
            https://ksp.co.il/web/item/229288
            זה במצבע .

            לא כדאי

            C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • N nte

              @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

              @aaaa
              מה לגבי זה ?
              https://ksp.co.il/web/item/229288
              זה במצבע .

              לא כדאי

              C מנותק
              C מנותק
              cuai
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #55

              @nte
              למה ?

              N תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • C cuai

                @nte
                למה ?

                N מנותק
                N מנותק
                nte
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #56

                @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                @nte
                למה ?

                כי אתה הולך על מערכת מאוד חזקה ופתאום תוקע לה כונן יחסית מעפן שלא יתן למחשב להפיק ביצועים

                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • N nte

                  @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                  @nte
                  למה ?

                  כי אתה הולך על מערכת מאוד חזקה ופתאום תוקע לה כונן יחסית מעפן שלא יתן למחשב להפיק ביצועים

                  C מנותק
                  C מנותק
                  cuai
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                  #57

                  @nte
                  אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                  אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                  בתודה

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • C cuai

                    @nte
                    אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                    אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                    בתודה

                    N מנותק
                    N מנותק
                    nte
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #58

                    @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                    @nte
                    אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                    אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                    בתודה

                    כתבתי למעלה

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • N nte

                      @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                      @nte
                      אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                      אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                      בתודה

                      כתבתי למעלה

                      C מנותק
                      C מנותק
                      cuai
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #59

                      @nte
                      מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                      https://ksp.co.il/web/item/194988
                      אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • C cuai

                        @nte
                        מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                        https://ksp.co.il/web/item/194988
                        אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                        N מנותק
                        N מנותק
                        nte
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
                        #60

                        @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                        @nte
                        מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                        https://ksp.co.il/web/item/194988
                        אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                        הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                        C 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • N nte

                          @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                          @nte
                          מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                          https://ksp.co.il/web/item/194988
                          אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                          הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                          C מנותק
                          C מנותק
                          cuai
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                          #61

                          @nte
                          אה אוקי .
                          עם זה יספק ביצועים טובים עבור המערכת אוכל להתפשר על 500 GB .

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • N nte

                            @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            @nte
                            מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                            https://ksp.co.il/web/item/194988
                            אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                            הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                            C מנותק
                            C מנותק
                            cuai
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #62

                            @nte
                            אני מודה לך מאוד זה מועיל .

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • N nte

                              @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              @nte
                              מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                              https://ksp.co.il/web/item/194988
                              אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                              הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                              C מנותק
                              C מנותק
                              cuai
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                              #63

                              @nte
                              עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                              והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                              האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                              aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C cuai

                                @nte
                                עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                aaaaA מנותק
                                aaaaA מנותק
                                aaaa
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #64

                                @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                @nte
                                עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                כן

                                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • aaaaA aaaa

                                  @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                  @nte
                                  עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                  והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                  האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                  כן

                                  C מנותק
                                  C מנותק
                                  cuai
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                  #65

                                  @aaaa

                                  תודה אז אני אטצרך לבחור קירור אחר

                                  aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • C cuai

                                    @aaaa

                                    תודה אז אני אטצרך לבחור קירור אחר

                                    aaaaA מנותק
                                    aaaaA מנותק
                                    aaaa
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #66

                                    @cuai תבחר לפי הדירוגים כאן

                                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • aaaaA aaaa

                                      @cuai תבחר לפי הדירוגים כאן

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      cuai
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                      #67

                                      @aaaa
                                      הי תודה על ההצעה
                                      יש שם כלכך הרבה שזה מבלבל וגם זה מ 2018 . אני מאמין שמוצרים התחלפו מאז

                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C cuai

                                        @aaaa
                                        הי תודה על ההצעה
                                        יש שם כלכך הרבה שזה מבלבל וגם זה מ 2018 . אני מאמין שמוצרים התחלפו מאז

                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        cuai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                        #68

                                        אני חושב גם לשנות את הקירור הנוזלי לקירור רגיל כי אני מבין שזה לא כלכך פרקטי רק למי שעושה OC .
                                        על איזה קירור אפשר להמליץ ? או של המעבד בהחלט מספיק .?
                                        יש לי אפשרות את זה שזה זול יותר
                                        https://ksp.co.il/web/item/206901
                                        או זה
                                        https://ksp.co.il/web/item/235309
                                        שזה יקר יותר

                                        C aaaaA N 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • C cuai

                                          אני חושב גם לשנות את הקירור הנוזלי לקירור רגיל כי אני מבין שזה לא כלכך פרקטי רק למי שעושה OC .
                                          על איזה קירור אפשר להמליץ ? או של המעבד בהחלט מספיק .?
                                          יש לי אפשרות את זה שזה זול יותר
                                          https://ksp.co.il/web/item/206901
                                          או זה
                                          https://ksp.co.il/web/item/235309
                                          שזה יקר יותר

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          cuai
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                          #69

                                          @cuai
                                          אני מתלבט גם על ספק כוח זול יותר של 650 W כי אולי אני באמת לא צריך
                                          750
                                          https://ksp.co.il/web/item/146115

                                          הכרטיס מסך שלי דורש ספק כוח של 500W

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר