דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • aaaaA aaaa

    @cuai הכונן הזה
    נכנס בתקרת המחיר?

    C מנותק
    C מנותק
    cuai
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
    #49

    @aaaa

    על הקצה ממש .
    אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
    או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים .

    משה מזרחימ aaaaA 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • C cuai

      @aaaa

      על הקצה ממש .
      אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
      או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים .

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #50

      @cuai
      הראשון:
      9ba066ac-e477-47ec-96a2-46f68b86a178-image.png

      השני:
      f45b76f4-5295-44af-939c-b33944185244-image.png

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • C cuai

        @aaaa

        על הקצה ממש .
        אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
        או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים .

        aaaaA מנותק
        aaaaA מנותק
        aaaa
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #51

        @cuai זה אני כבר לא יכול לומר לך בוודאות
        אבל על הנייר יש להם הפרש של 1GB במהירות כתיבה (2,100MB/s - 3300MB/s)
        ולסמסונג יש 500MB זיכרון מטמון בזמן שבקינגסטון (גם באתר היצרן) לא מופיע שיש בכלל זיכרון מטמון, שזה דבר משמעותי

        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • C cuai

          @nte
          כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?

          N מנותק
          N מנותק
          nte
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #52

          @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

          כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?

          M2 זה רק תושבת

          @aaaa כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

          @cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
          https://ksp.co.il/web/item/179930

          @nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

          (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • aaaaA aaaa

            @cuai זה אני כבר לא יכול לומר לך בוודאות
            אבל על הנייר יש להם הפרש של 1GB במהירות כתיבה (2,100MB/s - 3300MB/s)
            ולסמסונג יש 500MB זיכרון מטמון בזמן שבקינגסטון (גם באתר היצרן) לא מופיע שיש בכלל זיכרון מטמון, שזה דבר משמעותי

            C מנותק
            C מנותק
            cuai
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
            #53

            @aaaa
            מה לגבי זה ?
            https://ksp.co.il/web/item/229288
            זה במצבע

            N תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • C cuai

              @aaaa
              מה לגבי זה ?
              https://ksp.co.il/web/item/229288
              זה במצבע

              N מנותק
              N מנותק
              nte
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #54

              @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

              @aaaa
              מה לגבי זה ?
              https://ksp.co.il/web/item/229288
              זה במצבע .

              לא כדאי

              C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • N nte

                @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                @aaaa
                מה לגבי זה ?
                https://ksp.co.il/web/item/229288
                זה במצבע .

                לא כדאי

                C מנותק
                C מנותק
                cuai
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #55

                @nte
                למה ?

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • C cuai

                  @nte
                  למה ?

                  N מנותק
                  N מנותק
                  nte
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #56

                  @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                  @nte
                  למה ?

                  כי אתה הולך על מערכת מאוד חזקה ופתאום תוקע לה כונן יחסית מעפן שלא יתן למחשב להפיק ביצועים

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N nte

                    @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                    @nte
                    למה ?

                    כי אתה הולך על מערכת מאוד חזקה ופתאום תוקע לה כונן יחסית מעפן שלא יתן למחשב להפיק ביצועים

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cuai
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                    #57

                    @nte
                    אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                    אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                    בתודה

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • C cuai

                      @nte
                      אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                      אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                      בתודה

                      N מנותק
                      N מנותק
                      nte
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #58

                      @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                      @nte
                      אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                      אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                      בתודה

                      כתבתי למעלה

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • N nte

                        @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                        @nte
                        אז אשמח שתוכל להמליץ לי על משהו שהוא טוב עבור המערכת (אני יודע שתמיד יש יותר טוב )
                        אבל משהו שהוא סביר שיוכל לעבוד בצורה סבירה מאוד בישביל להפיק תועלת טובה אבל לא יקר .
                        בתודה

                        כתבתי למעלה

                        C מנותק
                        C מנותק
                        cuai
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #59

                        @nte
                        מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                        https://ksp.co.il/web/item/194988
                        אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • C cuai

                          @nte
                          מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                          https://ksp.co.il/web/item/194988
                          אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                          N מנותק
                          N מנותק
                          nte
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי nte
                          #60

                          @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                          @nte
                          מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                          https://ksp.co.il/web/item/194988
                          אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                          הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                          C 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • N nte

                            @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            @nte
                            מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                            https://ksp.co.il/web/item/194988
                            אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                            הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                            C מנותק
                            C מנותק
                            cuai
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                            #61

                            @nte
                            אה אוקי .
                            עם זה יספק ביצועים טובים עבור המערכת אוכל להתפשר על 500 GB .

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • N nte

                              @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              @nte
                              מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                              https://ksp.co.il/web/item/194988
                              אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                              הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                              C מנותק
                              C מנותק
                              cuai
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #62

                              @nte
                              אני מודה לך מאוד זה מועיל .

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • N nte

                                @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                @nte
                                מה שנכנס בתקציב שלי ממה שהמלצת זה ה SN770
                                https://ksp.co.il/web/item/194988
                                אבל אצטרך להתפשר על 500 GB

                                הייתי מחשב מסלול מחדש כדי להוציא ביצועים אופטימליים

                                C מנותק
                                C מנותק
                                cuai
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                #63

                                @nte
                                עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • C cuai

                                  @nte
                                  עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                  והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                  האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                  aaaaA מנותק
                                  aaaaA מנותק
                                  aaaa
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #64

                                  @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                  @nte
                                  עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                  והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                  האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                  כן

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aaaaA aaaa

                                    @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                    @nte
                                    עשיתי בדיקה למערכת קירור וראיתי של I7 החדש התושבת היא 1700
                                    והקירור ששמתי שם זה לא 1700
                                    האם אני צריך קירור נוזלי דווקא עם תושבת ה 1700 זה מחייב ?

                                    כן

                                    C מנותק
                                    C מנותק
                                    cuai
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                    #65

                                    @aaaa

                                    תודה אז אני אטצרך לבחור קירור אחר

                                    aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • C cuai

                                      @aaaa

                                      תודה אז אני אטצרך לבחור קירור אחר

                                      aaaaA מנותק
                                      aaaaA מנותק
                                      aaaa
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #66

                                      @cuai תבחר לפי הדירוגים כאן

                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • aaaaA aaaa

                                        @cuai תבחר לפי הדירוגים כאן

                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        cuai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                        #67

                                        @aaaa
                                        הי תודה על ההצעה
                                        יש שם כלכך הרבה שזה מבלבל וגם זה מ 2018 . אני מאמין שמוצרים התחלפו מאז

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • C cuai

                                          @aaaa
                                          הי תודה על ההצעה
                                          יש שם כלכך הרבה שזה מבלבל וגם זה מ 2018 . אני מאמין שמוצרים התחלפו מאז

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          cuai
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                          #68

                                          אני חושב גם לשנות את הקירור הנוזלי לקירור רגיל כי אני מבין שזה לא כלכך פרקטי רק למי שעושה OC .
                                          על איזה קירור אפשר להמליץ ? או של המעבד בהחלט מספיק .?
                                          יש לי אפשרות את זה שזה זול יותר
                                          https://ksp.co.il/web/item/206901
                                          או זה
                                          https://ksp.co.il/web/item/235309
                                          שזה יקר יותר

                                          C aaaaA N 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר