דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C מנותק
    C מנותק
    cuai
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
    #1

    הי שלום אני מעוניין להרכיב מחדש חדש רציתי לשאול איך המפרט הנ"ל שהרכבתי והאם הוא נראה בסדר או שיש דברים שאינם תאומים תודה
    והאם הגוף קירור הנוזלי + של המארז מספיקים למעבד הנ"ל
    בכרטיס מסך אין לי צורך
    מערכת הפעלה אין צורך
    כונני גיבוי אין צורך .

    https://ksp.co.il/web/item/16014

    ס תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • C cuai

      הי שלום אני מעוניין להרכיב מחדש חדש רציתי לשאול איך המפרט הנ"ל שהרכבתי והאם הוא נראה בסדר או שיש דברים שאינם תאומים תודה
      והאם הגוף קירור הנוזלי + של המארז מספיקים למעבד הנ"ל
      בכרטיס מסך אין לי צורך
      מערכת הפעלה אין צורך
      כונני גיבוי אין צורך .

      https://ksp.co.il/web/item/16014

      ס מנותק
      ס מנותק
      סקרן 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @cuai הקישור שהעלית מפנה להרכבת מחשב חדש ולא למה שאתה הרכבת...

      משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ס סקרן 0

        @cuai הקישור שהעלית מפנה להרכבת מחשב חדש ולא למה שאתה הרכבת...

        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @סקרן-0
        תעשה רענון
        אצלי רואים
        מפרט.pdf

        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה מזרחימ משה מזרחי

          @סקרן-0
          תעשה רענון
          אצלי רואים
          מפרט.pdf

          C מנותק
          C מנותק
          cuai
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
          #4

          228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
          186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
          244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
          M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
          226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
          41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
          45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
          237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
          2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

          https://ksp.co.il/t/oM4gU3

          aaaaA S B 4 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • C cuai

            228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
            186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
            244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
            M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
            226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
            41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
            45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
            237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
            2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

            https://ksp.co.il/t/oM4gU3

            aaaaA מנותק
            aaaaA מנותק
            aaaa
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @cuai אני מתייג את @יהודה-12 שמבין בנושא

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • C cuai

              228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
              186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
              244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
              M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
              226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
              41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
              45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
              237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
              2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

              https://ksp.co.il/t/oM4gU3

              S מנותק
              S מנותק
              SHIMIX 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @cuai האמת
              הכל נראה די שפוי
              (חוץ מהמחיר)

              C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S SHIMIX 0

                @cuai האמת
                הכל נראה די שפוי
                (חוץ מהמחיר)

                C מנותק
                C מנותק
                cuai
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                #7

                @SHIMIX-0

                למה המחיר גבוהה ?
                KSP נחשבים יחסית זולים.

                S 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • C cuai

                  @SHIMIX-0

                  למה המחיר גבוהה ?
                  KSP נחשבים יחסית זולים.

                  S מנותק
                  S מנותק
                  SHIMIX 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                  #8

                  @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
                  תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
                  גם הלוח
                  זה עשוי ל OVERCLOCK

                  aaaaA C 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • S SHIMIX 0

                    @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
                    תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
                    גם הלוח
                    זה עשוי ל OVERCLOCK

                    aaaaA מנותק
                    aaaaA מנותק
                    aaaa
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                    @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
                    תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל

                    ע"ס מה המסקנות הנחרצות?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • C cuai

                      @SHIMIX-0

                      למה המחיר גבוהה ?
                      KSP נחשבים יחסית זולים.

                      S מנותק
                      S מנותק
                      SHIMIX 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                      aaaaA משה מזרחימ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • S SHIMIX 0

                        @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
                        תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
                        גם הלוח
                        זה עשוי ל OVERCLOCK

                        C מנותק
                        C מנותק
                        cuai
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                        #11

                        @SHIMIX-0
                        זה הלוח הזול ביותר שהיה באופציות של תושבת Z790
                        שאני צריך למעבד

                        לגבי ה DDR 5
                        הוא מהיר הרבה יותר לפי מה ששמעתי .

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S SHIMIX 0

                          @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                          aaaaA מנותק
                          aaaaA מנותק
                          aaaa
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                          @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                          ולמה אתה צריך i7
                          ולמה אתה צריך מחשב?
                          איזה מין שאלות?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • S SHIMIX 0

                            @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            DDR5

                            אולי כי זה יותר מהיר 🤔

                            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • משה מזרחימ משה מזרחי

                              @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              DDR5

                              אולי כי זה יותר מהיר 🤔

                              S מנותק
                              S מנותק
                              SHIMIX 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                              #14

                              @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                              3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                              מקסימום 4000
                              ובכלל 64 ג'גיה😵
                              זה מוגזם בהחלט

                              C aaaaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • S SHIMIX 0

                                @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                                3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                                מקסימום 4000
                                ובכלל 64 ג'גיה😵
                                זה מוגזם בהחלט

                                C מנותק
                                C מנותק
                                cuai
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                #15

                                @SHIMIX-0
                                תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
                                זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • C cuai

                                  @SHIMIX-0
                                  תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
                                  זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  SHIMIX 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
                                  אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
                                  (על FL STUDIO)
                                  וזה מספיק באמת לגמרי
                                  מקס 32

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S SHIMIX 0

                                    @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                                    3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                                    מקסימום 4000
                                    ובכלל 64 ג'גיה😵
                                    זה מוגזם בהחלט

                                    aaaaA מנותק
                                    aaaaA מנותק
                                    aaaa
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                    @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                                    3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                                    מקסימום 4000
                                    ובכלל 64 ג'גיה😵
                                    זה מוגזם בהחלט

                                    אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
                                    כל אחד והצרכים שלו

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • aaaaA aaaa

                                      @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                      @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                                      3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                                      מקסימום 4000
                                      ובכלל 64 ג'גיה😵
                                      זה מוגזם בהחלט

                                      אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
                                      כל אחד והצרכים שלו

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      SHIMIX 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @aaaa מוגזם לכל הדעות
                                      ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                                      aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S SHIMIX 0

                                        @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
                                        אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
                                        (על FL STUDIO)
                                        וזה מספיק באמת לגמרי
                                        מקס 32

                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        cuai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                        #19

                                        @SHIMIX-0

                                        שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                                        אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                                        והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                                        אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                                        S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • C cuai

                                          @SHIMIX-0

                                          שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                                          אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                                          והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                                          אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          SHIMIX 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @cuai עם איזה
                                          (סתם מעניין אותי)
                                          אפשר לשאול?🤔

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר