בירור | מקלדת חיצונית לשיאומי בבלוטוס
-
אני רוצה לחבר לשיאומי מקלדת בבלוטוס ולא עובד לי עברית יש למישהו מושג אם זה אפשרי או שזה בעיה ספציפית במקלדת/גירסא שלי ?
אשמח לתגובה
תודה רבה -
אני אפרט את הבעיה קצת יותר....
כשהמקלדת מתחברת נפתח לי חלון בחירה באיזה שפה ואין שם עברית... מה זה אמור להיות והם יש דרך לתקן...@elia1234 תנסה אולי להוריד אפליקציית מקלדת אחרת יכול להיות שזה יעזור. בעבר הצלחתי (היום כבר לא.. אולי הזדקנתי...)
-
@elia1234 תנסה אולי להוריד אפליקציית מקלדת אחרת יכול להיות שזה יעזור. בעבר הצלחתי (היום כבר לא.. אולי הזדקנתי...)
@מאיר-מאיר-מאיר מה זה אומר אפליקציה של מקלדת כגון מקלדת גוגל שנמצא באינדקס פה בפורום?
-
@מאיר-מאיר-מאיר מה זה אומר אפליקציה של מקלדת כגון מקלדת גוגל שנמצא באינדקס פה בפורום?
@elia1234 נראה לי שכן.
אגיע לבית ואבדוק -
@elia1234 נראה לי שכן.
אגיע לבית ואבדוק@מאיר-מאיר-מאיר הורדתי והתקנתי מה הלאה?
-
@מאיר-מאיר-מאיר הורדתי והתקנתי מה הלאה?
@elia1234
להתקין כמובן..
להפעיל אות המקלדת (מההגדרות)
אם אני לא טועה כשהמקלדת תתחבר תוכל מהוילון ללחוץ על מקלדת ושם תהפוך את זה לעברית. -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות