בירור | גרסא למכשיר F21S
-
שלום וברכה לכולם ותודעה למסייעים .
קניתי את הטלפון הנ"ל אבל יש לו פרצה של הנקודת גישה אישית , איך אני יכול לצרוב על גרסא ללא נקודת גישה? -
@breslev אצלי גרסה מצויינת ב80 ש"ח.
@Ykingsmart איך אפשר להתקדם ?
-
@Ykingsmart איך אפשר להתקדם ?
-
ח חברים העביר נושא זה מ-סלולרי ב-
-
שלום וברכה לכולם ותודעה למסייעים .
קניתי את הטלפון הנ"ל אבל יש לו פרצה של הנקודת גישה אישית , איך אני יכול לצרוב על גרסא ללא נקודת גישה?@breslev כתב בבירור | גרסא למכשיר F21S:
קניתי את הטלפון הנ"ל אבל יש לו פרצה של הנקודת גישה אישית
מה זותאמרת? נ. חמה?
-
@breslev כתב בבירור | גרסא למכשיר F21S:
קניתי את הטלפון הנ"ל אבל יש לו פרצה של הנקודת גישה אישית
מה זותאמרת? נ. חמה?
@אליר325000 בדיוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות