בקשה | הגדרת שמירה בוורד שלא תשתנה
-
כל פעם שאני מגדיר שישמור כל דקה לאחר שהמחשב נכבה משתנים ההגדרות
וכן האם יש אופציה להגדיר בכל המסמכים שישמרו כל דקה
תודה@יודי ברגע שאתה מגדיר זה אמור להיות עבור כל המסמכים.
לגבי שאחרי הפעלה מחדש ההגדרה מתבטלת, תבדוק אם אין לך במחשב תוכנה שנועלת את הזיכרון C של המחשב משינויים, שזה אומר שהשינויים במחשב/תוכנות תקפים עד להפעלה מחדש. -
@יודי ברגע שאתה מגדיר זה אמור להיות עבור כל המסמכים.
לגבי שאחרי הפעלה מחדש ההגדרה מתבטלת, תבדוק אם אין לך במחשב תוכנה שנועלת את הזיכרון C של המחשב משינויים, שזה אומר שהשינויים במחשב/תוכנות תקפים עד להפעלה מחדש.@simcha33345
ממש אין לי כזה דבר אחרת לא הייתי יכול לפתוח מסמכים חדשים ולשמור אותם -
@simcha33345
ממש אין לי כזה דבר אחרת לא הייתי יכול לפתוח מסמכים חדשים ולשמור אותם@יודי תקרא מה כתבתי.
שזה אומר שהשינויים במחשב/תוכנות תקפים עד להפעלה מחדש
ויתכן שאת הקבצים שאתה שומר מוגדר לשמירה לכונן אחר כגון D שעל כונן זה אין נעילה.
-
@יודי תקרא מה כתבתי.
שזה אומר שהשינויים במחשב/תוכנות תקפים עד להפעלה מחדש
ויתכן שאת הקבצים שאתה שומר מוגדר לשמירה לכונן אחר כגון D שעל כונן זה אין נעילה.
@simcha33345
יש לי כונן אחד -
@simcha33345
יש לי כונן אחד@יודי ולא מפוצל לשתי מחיצות?
-
@יודי ולא מפוצל לשתי מחיצות?
@simcha33345
לא -
כל פעם שאני מגדיר שישמור כל דקה לאחר שהמחשב נכבה משתנים ההגדרות
וכן האם יש אופציה להגדיר בכל המסמכים שישמרו כל דקה
תודה -
כל פעם שאני מגדיר שישמור כל דקה לאחר שהמחשב נכבה משתנים ההגדרות
וכן האם יש אופציה להגדיר בכל המסמכים שישמרו כל דקה
תודה -
כל פעם שאני מגדיר שישמור כל דקה לאחר שהמחשב נכבה משתנים ההגדרות
וכן האם יש אופציה להגדיר בכל המסמכים שישמרו כל דקה
תודה -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות