בעיה | הוורד נהיה איטי מאד (גם אם הוא קצר)
-
הוורד שלי נהיה איטי נורא להחריד. מפעם לפעם קופצים החלונות הבאים: (שניהם או אחד מהם)


יש כמה מאות גיגה מקום פנוי בכונן.
מישהו יודע מה קרה ומה צריך לעשות?
תודה רבהרבה -
הוורד שלי נהיה איטי נורא להחריד. מפעם לפעם קופצים החלונות הבאים: (שניהם או אחד מהם)


יש כמה מאות גיגה מקום פנוי בכונן.
מישהו יודע מה קרה ומה צריך לעשות?
תודה רבהרבה@המזכיר תנסה לתקן את ההתקנה:
תיקון אופיס אופליין.bat -
@המזכיר תנסה לתקן את ההתקנה:
תיקון אופיס אופליין.bat -
@המזכיר תנסה לתקן את ההתקנה:
תיקון אופיס אופליין.bat@יוסי-מחשבים לא עזר לצערי...
יש הרבה מקום בכל הכוננים -
הוורד שלי נהיה איטי נורא להחריד. מפעם לפעם קופצים החלונות הבאים: (שניהם או אחד מהם)


יש כמה מאות גיגה מקום פנוי בכונן.
מישהו יודע מה קרה ומה צריך לעשות?
תודה רבהרבה -
@יוסי-מחשבים
שלום. את השניים הראשונים אני לא מבין לצערי.
את השלישי אני רוצה לנסות. אבל שאלה מצחיקה יש לי: איך אני יודע איזה אופיס יש לי כרגע. יש לי חדש ממש ואיתו אני רוצה להמשיך.
תודה רבה -
@יוסי-מחשבים
שלום. את השניים הראשונים אני לא מבין לצערי.
את השלישי אני רוצה לנסות. אבל שאלה מצחיקה יש לי: איך אני יודע איזה אופיס יש לי כרגע. יש לי חדש ממש ואיתו אני רוצה להמשיך.
תודה רבה@המזכיר כתב בבעיה | הוורד נהיה איטי מאד (גם אם הוא קצר):
את השלישי אני רוצה לנסות. אבל שאלה מצחיקה יש לי: איך אני יודע איזה אופיס יש לי כרגע. יש לי חדש ממש ואיתו אני רוצה להמשיך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות