בקשה | מקלדת מקשים לשיאומי
-
יש אפליקציית מקלדת על המקשים (לא טאצ') שאני יכול להתקין בf21+? פשוט אני לא מסתדר עם המקלדת מקשים הנוכחית. (היא כל הזמן מעבירה שפות גם בלי שאני מקיש סולמית)
@מיר-2000 אין לך אפשרות של שיטת הזנה? תבדוק כשאתה מקליד תוריד את הלא יודעת איך לקרוא לזה איפה שהפנס וכל האפשרויות האחרות ואמור להיות שם הודעה של שיטת הזנה אתה יכול לבחור יש שם עוד אפשרות למקלדת ככה זה אצלי תבדוק
-
@מיר-2000 אין לך אפשרות של שיטת הזנה? תבדוק כשאתה מקליד תוריד את הלא יודעת איך לקרוא לזה איפה שהפנס וכל האפשרויות האחרות ואמור להיות שם הודעה של שיטת הזנה אתה יכול לבחור יש שם עוד אפשרות למקלדת ככה זה אצלי תבדוק
@מופרעת-קשב-ריכוז
כן... את זה אני יודע! מה שאני רוצה שזה יהיה פשוט הקלדה אחרת. לדוגמה יש מקלדת שאם אני מקיש 0 פעמיים זה מוריד שורה ויש מקלדת שאם אני מקיש 0 שלוש פעמים רק אז זה מוריד שורה! אז אני רוצה מקלדת שהאפשרויות במקש 1 ו0 שונות מהמקלדת הנוכחית... -
@מופרעת-קשב-ריכוז
כן... את זה אני יודע! מה שאני רוצה שזה יהיה פשוט הקלדה אחרת. לדוגמה יש מקלדת שאם אני מקיש 0 פעמיים זה מוריד שורה ויש מקלדת שאם אני מקיש 0 שלוש פעמים רק אז זה מוריד שורה! אז אני רוצה מקלדת שהאפשרויות במקש 1 ו0 שונות מהמקלדת הנוכחית... -
@זונדל כתב בבקשה | מקלדת מקשים לשיאומי:
@מיר-2000
פורסם פה בפורום לפחות 2 מקלדות למקשים אחד של @מישהו12 ואחד של @hagay תחפשאני כתבתי פה אחרי שחיפשתי ולא מצאתי. יש לך אולי קישור לשם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות