דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg

בירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
8 פוסטים 4 כותבים 325 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    זה הקוד מקובץ הreg, כמובן שיניתי את הסיסמא ושם המשתמש.

    Windows Registry Editor Version 5.00
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
    "AutoAdminLogon"="1"
    "DefaultPassword"="************"
    "DefaultUsername"="************"
    

    לא מצאתי משהו שהיה נראה לי (בעיניים המאוד לא מנוסות בנושאי רגיסטרי שלי...) רלוונטי במיקום הנ"ל בregedit
    93fea175-4d4e-4608-be3e-5657fd003e5a-image.png
    תודה רבה.

    הבלוג שלי
    https://aiv-dev.com/he-IL/

    מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מישהו12מ מישהו12

      זה הקוד מקובץ הreg, כמובן שיניתי את הסיסמא ושם המשתמש.

      Windows Registry Editor Version 5.00
      
      [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
      "AutoAdminLogon"="1"
      "DefaultPassword"="************"
      "DefaultUsername"="************"
      

      לא מצאתי משהו שהיה נראה לי (בעיניים המאוד לא מנוסות בנושאי רגיסטרי שלי...) רלוונטי במיקום הנ"ל בregedit
      93fea175-4d4e-4608-be3e-5657fd003e5a-image.png
      תודה רבה.

      מ מנותק
      מ מנותק
      משחזר מידע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

      מחיקת ערך רגיסטרי

      https://docs.microsoft.com/en-us/windows-server/administration/windows-commands/reg-delete


      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

      Hex editor חינמי

      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משחזר מידע

        @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

        מחיקת ערך רגיסטרי

        https://docs.microsoft.com/en-us/windows-server/administration/windows-commands/reg-delete

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @משחזר-מידע אני לא רוצה למחוק את כל תיקיית
        [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
        אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מישהו12

          @משחזר-מידע אני לא רוצה למחוק את כל תיקיית
          [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
          אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...

          מתכנת חובבמ מנותק
          מתכנת חובבמ מנותק
          מתכנת חובב
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מישהו12 לא מסובך
          תעמוד על winlogon - ולא על הסאב-דיירקטוריז שלו ושם תראה הרבה ערכים שביניהם הערכים הבאים -

          AutoAdminLogon
          DefaultPassword
          DefaultUsername
          

          ופשוט לחיצה ימנית עליהם ו delete
          רק תבדוק קודם שאלו ערכים שהסקריפט הוסיף ולא כאלו שקיימים בכל מחשב והסקריפט רק שינה אותם

          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהו12מ מישהו12

            זה הקוד מקובץ הreg, כמובן שיניתי את הסיסמא ושם המשתמש.

            Windows Registry Editor Version 5.00
            
            [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
            "AutoAdminLogon"="1"
            "DefaultPassword"="************"
            "DefaultUsername"="************"
            

            לא מצאתי משהו שהיה נראה לי (בעיניים המאוד לא מנוסות בנושאי רגיסטרי שלי...) רלוונטי במיקום הנ"ל בregedit
            93fea175-4d4e-4608-be3e-5657fd003e5a-image.png
            תודה רבה.

            מ מנותק
            מ מנותק
            משחזר מידע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

            אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...

            לא מתאים לאיש טרמינל
            שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת

            @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

            AutoAdminLogon
            DefaultPassword
            DefaultUsername


            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

            Hex editor חינמי

            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ משחזר מידע

              @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

              אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...

              לא מתאים לאיש טרמינל
              שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת

              @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

              AutoAdminLogon
              DefaultPassword
              DefaultUsername

              מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @משחזר-מידע כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

              @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

              אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...

              לא מתאים לאיש טרמינל
              שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת

              @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

              AutoAdminLogon
              DefaultPassword
              DefaultUsername

              לא ראיתי כאלה... אבל ראיתי שאני יכול למחוק על ידי הוספה של התו -
              כלומר

              Windows Registry Editor Version 5.00
               
              [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
              "AutoAdminLogon"="1"
              "DefaultPassword"="************"
              "DefaultUsername"="************"
              
              

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מישהו12מ מישהו12

                @משחזר-מידע כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

                @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

                אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...

                לא מתאים לאיש טרמינל
                שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת

                @מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

                AutoAdminLogon
                DefaultPassword
                DefaultUsername

                לא ראיתי כאלה... אבל ראיתי שאני יכול למחוק על ידי הוספה של התו -
                כלומר

                Windows Registry Editor Version 5.00
                 
                [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
                "AutoAdminLogon"="1"
                "DefaultPassword"="************"
                "DefaultUsername"="************"
                
                
                ש מנותק
                ש מנותק
                שקוע בלימוד 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מישהו12 נכון, אבל כדאי שתדע [סתם כך, להעשרת הידע...] כמו שאמר @מתכנת-חובב שהערכים האלו נמצאים בתיקיית השורש. [זה ערכים ולא מפתחות. ודו"ק.]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                  @מישהו12 לא מסובך
                  תעמוד על winlogon - ולא על הסאב-דיירקטוריז שלו ושם תראה הרבה ערכים שביניהם הערכים הבאים -

                  AutoAdminLogon
                  DefaultPassword
                  DefaultUsername
                  

                  ופשוט לחיצה ימנית עליהם ו delete
                  רק תבדוק קודם שאלו ערכים שהסקריפט הוסיף ולא כאלו שקיימים בכל מחשב והסקריפט רק שינה אותם

                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מתכנת-חובב כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:

                  @מישהו12 לא מסובך
                  תעמוד על winlogon - ולא על הסאב-דיירקטוריז שלו ושם תראה הרבה ערכים שביניהם הערכים הבאים -

                  AutoAdminLogon
                  DefaultPassword
                  DefaultUsername
                  

                  ופשוט לחיצה ימנית עליהם ו delete
                  רק תבדוק קודם שאלו ערכים שהסקריפט הוסיף ולא כאלו שקיימים בכל מחשב והסקריפט רק שינה אותם

                  מצאתי, תודה רבה!

                  הבלוג שלי
                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר