בירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg
-
זה הקוד מקובץ הreg, כמובן שיניתי את הסיסמא ושם המשתמש.
Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "AutoAdminLogon"="1" "DefaultPassword"="************" "DefaultUsername"="************"לא מצאתי משהו שהיה נראה לי (בעיניים המאוד לא מנוסות בנושאי רגיסטרי שלי...) רלוונטי במיקום הנ"ל בregedit

תודה רבה. -
זה הקוד מקובץ הreg, כמובן שיניתי את הסיסמא ושם המשתמש.
Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "AutoAdminLogon"="1" "DefaultPassword"="************" "DefaultUsername"="************"לא מצאתי משהו שהיה נראה לי (בעיניים המאוד לא מנוסות בנושאי רגיסטרי שלי...) רלוונטי במיקום הנ"ל בregedit

תודה רבה. -
-
@משחזר-מידע אני לא רוצה למחוק את כל תיקיית
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...@מישהו12 לא מסובך
תעמוד על winlogon - ולא על הסאב-דיירקטוריז שלו ושם תראה הרבה ערכים שביניהם הערכים הבאים -AutoAdminLogon DefaultPassword DefaultUsernameופשוט לחיצה ימנית עליהם ו delete
רק תבדוק קודם שאלו ערכים שהסקריפט הוסיף ולא כאלו שקיימים בכל מחשב והסקריפט רק שינה אותם -
זה הקוד מקובץ הreg, כמובן שיניתי את הסיסמא ושם המשתמש.
Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "AutoAdminLogon"="1" "DefaultPassword"="************" "DefaultUsername"="************"לא מצאתי משהו שהיה נראה לי (בעיניים המאוד לא מנוסות בנושאי רגיסטרי שלי...) רלוונטי במיקום הנ"ל בregedit

תודה רבה.@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...
לא מתאים לאיש טרמינל
שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
AutoAdminLogon
DefaultPassword
DefaultUsername -
@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...
לא מתאים לאיש טרמינל
שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
AutoAdminLogon
DefaultPassword
DefaultUsername@משחזר-מידע כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...
לא מתאים לאיש טרמינל
שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
AutoAdminLogon
DefaultPassword
DefaultUsernameלא ראיתי כאלה... אבל ראיתי שאני יכול למחוק על ידי הוספה של התו -
כלומרWindows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "AutoAdminLogon"="1" "DefaultPassword"="************" "DefaultUsername"="************" -
@משחזר-מידע כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
אבל אני לא יודע גם מה השם של הערך...
לא מתאים לאיש טרמינל
שמות הערכים הם בדיוק אותם שמות שהוספת@מישהו12 כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
AutoAdminLogon
DefaultPassword
DefaultUsernameלא ראיתי כאלה... אבל ראיתי שאני יכול למחוק על ידי הוספה של התו -
כלומרWindows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "AutoAdminLogon"="1" "DefaultPassword"="************" "DefaultUsername"="************"@מישהו12 נכון, אבל כדאי שתדע [סתם כך, להעשרת הידע...] כמו שאמר @מתכנת-חובב שהערכים האלו נמצאים בתיקיית השורש. [זה ערכים ולא מפתחות. ודו"ק.]
-
@מישהו12 לא מסובך
תעמוד על winlogon - ולא על הסאב-דיירקטוריז שלו ושם תראה הרבה ערכים שביניהם הערכים הבאים -AutoAdminLogon DefaultPassword DefaultUsernameופשוט לחיצה ימנית עליהם ו delete
רק תבדוק קודם שאלו ערכים שהסקריפט הוסיף ולא כאלו שקיימים בכל מחשב והסקריפט רק שינה אותם@מתכנת-חובב כתב בבירור | מחיקת ערך רגיסטרי שהוספתי על ידי קובץ reg:
@מישהו12 לא מסובך
תעמוד על winlogon - ולא על הסאב-דיירקטוריז שלו ושם תראה הרבה ערכים שביניהם הערכים הבאים -AutoAdminLogon DefaultPassword DefaultUsernameופשוט לחיצה ימנית עליהם ו delete
רק תבדוק קודם שאלו ערכים שהסקריפט הוסיף ולא כאלו שקיימים בכל מחשב והסקריפט רק שינה אותםמצאתי, תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות